מידע נוסף

מותג:Satisfyer

אביזר:טבעת רטט עם אפליקציה

מצבים לבחירה:10 מקצבי רטט

אורך כולל:9 ס"מ

רוחב:4.9 ס"מ

משקל:52 גרם

עשוי מ:סיליקון רפואי + ABS

עמידות במים:עמיד במים

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

169.00

מייטי וואן – הטבעת רטט החדשה מסדרת האפליקציות של סטיספייר.

המלאי אזל

תיאור

Satisfyer – Mighty One

סדרת טבעות הרטט והאפליקציות של סטיספייר שכבשה את העולם עכשיו בגרסה משודרגת במיוחד בדמות אפליקצייה ייעודית הנקראת Satisfyer Connect. האפליקציה זכתה לפרס ה-CES כאפליקצייה הטובה ביותר והיא זמינה ללא תשלום בחנויות האפליקציות של אנדרואיד ואפל. בעזרתה, ניתן לחבר את Mighty One לסמארטפון שלך דרך האינטרנט או ה-Bluetooth® ולהשתמש בו כשלט רחוק. האפליקציה מאפשרת מגוון אפשרויות שימוש, כולל יצירה ושמירה של מקצבי רטט מותאמים אישית והפעלת רטט לפי מקצבים של פלייליסטים שהסמארטפון שלך ינגן. ויברטור ה-Mighty One הוא דגם משופר של טבעת רטט המיועדת לשימוש זוגי. הוא עשוי מסיליקון סופר רך ונעים המעניק מגע נעים במיוחד ופשוט להלביש. בנוסף, הטבעת נטענת בצורה מגנטית ועמידה במים בתקן IPX7, מה שמוסיף לנוחות השימוש ולהנאה מושלמת גם במקלחת.

האחזקה והשימוש במוצר דורשים תשומת לב. מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בזמן השימוש כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה. לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור במים נקיים וסבון ולהשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. לאחר הניקוי, מומלץ להניחו להתייבש לפני החזרתו לקופסא.

חשוב מאוד לדעת: מוצר זה מכיל סוללת ליתיום נטענת ועל מנת לשמור על תקינותו של המוצר, יש לבצע טעינה והפעלה למוצר לפחות אחת לחודש. כל המוצרים המכילים סוללת ליתיום נדרשים לבצע פעולה זו על מנת לשמור על תקינותם.

מותג Satisfyer הוקם על ידי חברת A. Triple A Marketing GmbH בעיר בילפלד בגרמניה. המותג מציע טבעות רטט ואפליקציות חדשניות שכבשו את התחום. החברה משווקת גם מוצרי מין לגבר בשיתוף פעולה עם שחקן הפורנו רוקו. המוצרים של Satisfyer זכו בפרסים רבים כגון Reddot ו-IF Design Awards.
האפליקציה Satisfyer Connect מציעה למשתמשים אפשרויות שימוש מגוונות ומותאמות אישית. באמצעות האפליקציה, ניתן ליצור ולשמור מקצבי רטטים מותאמים אישית, וכן להפעיל רטטים בהתאם למקצב של פלייליסטים שהסמארטפון שלך מנגן. זוהי תכונה מרתקת שמעניקה למשתמשים אפשרות ליהנות מחווית רטט אישית ומותאמת לטעמם המוזיקלי.

ה-Mighty One הוא דגם משופר של טבעת רטט המיועדת לשימוש זוגי. הטבעת עשויה מסיליקון סופר רך ונעים, המעניק מגע נעים במיוחד. השימוש בטבעת הרטט הוא פשוט ונוח – פשוט להלביש אותה על האיבר המין ולהפעיל ולשחק באמצעות האפליקציה. כמו כן, טבעת הרטט נטענת בצורה מגנטית ועמידה במים לכן ניתן להשתמש בה גם במקלחת לחוויה מושלמת.

חשוב לציין שה-Mighty One מכיל סוללת ליתיום נטענת. כדי לשמור על תקינות המוצר, מומלץ לטעון ולהפעיל את הטבעת לפחות פעם בחודש. יחד עם זאת, חשוב לזכור שכל המוצרים שמכילים סוללת ליתיום נדרשים לבצע טעינה והפעלה לפחות פעם בחודש על מנת לשמור על תקינותם.

המותג Satisfyer הוקם על ידי חברת A. Triple A Marketing GmbH בגרמניה והוא ידוע במוצריו החדשניים והאיכותיים. תחת המותג Satisfyer, ניתן למצוא ויברטורים המבוססים על טכנולוגית אוויר וגם ויברטורים זוגיים הפועלים באמצעות רטט. המוצרים מחולקים לסדרה הרגילה ולסדרת ה-Pro הפועלת בעוצמה ובפעולה ארוכה יותר. החברה זכתה בפרסים רבים בשל עיצוב החכם והאיכותי של מוצריה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “טבעת רטט המופעלת באמצעות אפליקציה”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן