149.00

טבעת רטט רב פעמית בעלת זיזים לרטט איכותי במיוחד מבית חברת אביזרי המין האמריקאית Screaming O.

המלאי אזל

תיאור

טבעת רטט רב פעמית איכותית במיוחד מבית חברת אביזרי המין Screaming O האמריקאית. הטבעת מצוידת במנוע חזק שמרטט במהירות ומעניק ענוג משותף לשני הצדדים. עם זאת, היא גם תורמת לשיפור הביצועים המיניים של הגבר. טבעת הרטט עשויה מסיליקון איכותי ומרטטת בזיזים מהירים על האיבר המיני של הגבר, מעניקה אורגזמה חזקה ומחזקת את הזקפה והארוכת הזמן שלה. טבעת הרטט מספקת עד 45 דקות של פעולה רצופה ותורמת לחווית מין משופרת. הטבעת מגיעה עם הוראות שימוש פשוטות, ומומלץ להשתמש בג'ל סיכה להקלה על הלבישה.
טבעת רטט רב פעמית איכותית במיוחד מבית חברת אביזרי המין Screaming O האמריקאית. טבעת הרטט מצוידת במנוע חזק במיוחד המעניק תנועות רטט מהירות ומרהיבות. הטבעת עשויה מסיליקון איכותי ומתכווננת במדויק על האיבר המיני של הגבר, מספקת עיסוי מהנה ותחושות עוצמתיות של התנועה.

הטבעת רטט מצוידת בסוללה איכותית המאפשרת שימוש ארוך טווח של עד 45 דקות ויותר. בעזרת הטבעת ניתן ליצור אורגזמה משותפת חזקה יותר לזוגות ולהגביר את התאורגנות הגברית. הרטט המרהיב של הטבעת יכול להעניק לגבר זקפה חזקה וממושכת יותר, מה שמקנה חוויה מינית משולבת ומרהיבה.

השימוש בטבעת רטט פשוט ונוח. יש להלביש את הטבעת לאחר הגעה לזקפה מלאה ולהפעיל את המנוע. מומלץ להשתמש בג'ל סיכה על בסיס מים כדי לקבל התאמה נוספת ונוחה של הטבעת על האיבר המיני. ניתן להשתמש בטבעת עד 20 דקות למשתמשים חדשים ועד 30 דקות למשתמשים מנוסים.

טבעת הרטט רב פעמית מבית Screaming O היא מוצר איכותי ביותר שנועד להגביר את התענוג המיני ולספק חוויה אינטימית מרהיבה ומרגשת. עם הטבעת הזו, תוכלו לשדרג את חייכם המיניים וליצור רגעים של התלהבות ותענוג משותף.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “טבעת רטט O Wow Color Pop”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן