מידע נוסף

מותג:Screaming O

אביזר:טבעת רטט רב פעמית

מתאים ל:גברים, זוגות

עמידות במים:עמיד במים

סוללות:LR44 - 3 (מצורפות)

עשוי מ:SEBS

169.00

O Wow Blue – טבעת רטט רב פעמית איכותית במיוחד מבית חברת אביזרי המין האמריקאית המובילה Screaming O.

תיאור

טבעת רטט רב פעמית איכותית במיוחד מבית חברת אביזרי המין האמריקאית המובילה Screaming O. הטבעת מצוידת במנוע חזק ובזיזים הרוטטים במהירות, המבטיחים עינוג מרתק ואורגזמה משותפת חזקה יותר. עם זמן פעולה ארוך של 80 דקות ויותר, הטבעת מספקת חוויה מושלמת. מעבר לתחושות המרגשות, הטבעת גם עוזרת לגברים להגיע לזקפה חזקה וארוכה יותר.

לשימוש, יש להלביש את הטבעת לאחר הגעה לזקפה מלאה ולא לחרוג מ-20 דקות למשתמשים חדשים ו-30 דקות למשתמשים מנוסים. מומלץ להשתמש בג'ל סיכה על בסיס מים יחד עם הטבעת להבטיח התאמה נוחה ונעימה יותר.

הטבעת רטט Screaming O היא בחירה מושלמת למי שמחפש חוויה מירבית ומתון בתחום אביזרי המין.
טבעת הרטט רב פעמית מבית Screaming O היא אחד מהמוצרים האיכותיים ביותר בשוק. הטבעת מצוידת במנוע חזק ובזיזים הרוטטים במהירות, המבטיחים חוויית עינוג משותפת חזקה ומרהיבה. זמן הפעולה הארוך של הטבעת מספק לך עד 80 דקות של תענוג והנאה מתמידה.

בנוסף לתכונות הרטט המענגות, טבעת הרטט מסייעת לגבר להגיע לזקפה חזקה וארוכה יותר. השימוש בטבעת קל ונוח, והיא מתאימה למשתמשים חדשים וגם משתמשים מנוסים.

הוראות השימוש פשוטות: יש להלביש את הטבעת לאחר הגעה לזקפה מלאה ולהשתמש בה לא יותר מ-20 דקות למשתמשים חדשים ו-30 דקות למשתמשים מנוסים. כדי להבטיח נוחות מירבית, מומלץ להשתמש בג'ל סיכה על בסיס מים יחד עם הטבעת.

טבעת הרטט רב פעמית מבית Screaming O היא בחירה מושלמת עבור זוגות שמחפשים להעניק לעצמם חוויה מינית מרהיבה ומופלאה. עם טבעת הרטט האיכותית הזו, אתם מוזמנים לחוות לילות מושלמים של עניין, תענוג ואורגזמה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “טבעת רטט איכותית מבית עם סוללות מתחלפות Screaming O”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן