מידע נוסף

מותג:Screaming O

אביזר:טבעת רטט רב פעמית

קוטר:1.8 ס"מ

מתאים ל:גברים, זוגות

עשוי מ:SEBS

עמידות במים:עמיד במים

סוללות:LR44 - 3 (מצורפות)

150.00

O Wow Purple – טבעת רטט רב פעמית איכותית במיוחד מבית חברת אביזרי המין האמריקאית המובילה Screaming O.

תיאור

טבעת רטט רב פעמית איכותית במיוחד מבית חברת אביזרי המין האמריקאית המובילה Screaming O. טבעת הרטט מצוידת במנוע חזק במיוחד ובזיזים הרוטטים במהירות לעינוג הדגדגן ומבטיחים לך אורגזמה משותפת חזקה יותר. זמן הפעולה של הטבעת ארוך במיוחד ומספיק ל 80 דקות ואף יותר. בנוסף לרטט המענג, הטבעת עוזרת לגבר להגיע לזקפה חזקה יותר וארוכה יותר.

הוראות שימוש:
יש להלביש את הטבעת לאחר הגעה לזקפה מלאה ולא יותר מ-20 דקות שימוש למשתמשים חדשים ו-30 דקות למשתמשים מנוסים. מומלץ להשתמש בג'ל סיכה על בסיס מים יחד עם הטבעת להלבשה נוחה ונעימה יותר.
טבעת רטט רב פעמית מבית חברת Screaming O היא אביזר מין איכותי ומוביל בתחוםו. עשויה מחומרים ברמה הגבוהה ביותר, הטבעת מספקת חווית רטט מרהיבה ועיסוי מהנה. המנוע החזק והזיזים הרוטטים המהירים מבטיחים עיסוי מדויק ומענג של הדגדגן, תוך מסירת רגעי אורגזמה שוברי קופסא.

הטבעת פועלת במשך זמן ממושך של עד 80 דקות ואף יותר, מאפשרת חזרות רבות ומשפרת את החוויה המינית לשני הצדדים. עם הטבעת, הגבר יכול ליהנות מזקפה חזקה ומרובה, בעוד שהאישה נהנית מרטט מהנה ומעידוד להגעה לשיא הנאה.

להשיג את החוויה המינית הטובה ביותר, מומלץ להשתמש בג'ל סיכה על בסיס מים. הג'ל מקנה נוחות וגמישות נוספת לטבעת ומבטיח שהשימוש יהיה נעים ונוח לאורך זמן.

כדי להשתמש בטבעת בצורה תקינה, יש להלביש אותה לאחר הגעה לזקפה מלאה, ולהסיר אותה לאחר כ-20 דקות שימוש למשתמשים חדשים ו-30 דקות למשתמשים מנוסים. חשוב להקפיד על הפסקות תקופות זמן מתאימות בין השימושים על מנת לשמור על בריאות האיברים המיניים.

טבעת רטט רב פעמית היא הפתרון המושלם למבוגרים המחפשים לשדרג את חיי המין שלהם ולחוות אינטימיות מרהיבה ומענגת. עם חברה פרטית ומהנה כמו Screaming O, אתם מובטחים לקבל את האיכות הגבוהה ביותר ואת החוויה המינית המושלמת ביותר.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “טבעת רטט”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן