מידע נוסף

עשוי מ:סיליקון רפואי

קוטר טבעת לאיבר:2.4 ס"מ

אביזר:טבעת רטט רב פעמית

סוללות:1 סוללת AAA

עמידות במים:עמיד במים

119.00

Vibrating Ring – טבעת מסיליקון בעלת משטח רחב לעינוג הדגדגן רוטטת רב פעמית חזקה במיוחד

תיאור

טבעת רטט איכותית כפולה, המצויידת בתפעול ע"י סוללת AAA, היא יחידה מובילה בישראל. מעליה מצויידת טכנולוגיה מתקדמת של מנוע רטט חזק ושקט, המוביל לחווית השימוש המושלמת. הטבעת מעוצבת אלגנטית ומרהיבה, כוללת משטח זיזים המעניק לך דגדוגים מקסימליים. המוצר בעל אישורי איכות CE המבטיחים לך שימוש בחומרים איכותיים ובריאים ביותר.

כדי לשמור על הטבעת ולהגיע לשימושיות מרבית, מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים. בנוסף, מומלץ להציב את הטבעת בזקפה מלאה ולהשתמש בה מקסימום 20 דקות למשתמשים חדשים ו-30 דקות למשתמשים מנוסים.

לאחר השימוש, יש להסיר את הסוללות ולשטוף את הטבעת במים נקיים וסבון עדין או בחומרי ניקוי מתאימים למוצרי מין. לאחר הניקוי, יש להשאיר את הטבעת להתייבש לפני שמירתה בקופסא.
תיאור המוצר:
הטבעת רטט היא טבעת איכותית ומותאמת אישית המספקת חווית עיסוי מרגיעה ומרעננת. היא מצוידת בסוללת AAA לתפעול קל ונוח. המראה האלגנטי של הטבעת מעוצב בצורה ייחודית עם משטח זיזים המאפשר גירוי מקסימלי של הדגדגן, מעניק לך חווית עיסוי מושלמת.
הטבעת מצוידת במנוע רטט חזק ושקט המבטיח עיסוי חזק ומהיר עם צריכת סוללה נמוכה. בזכות הסוללה המותקנת במנוע הרטט, הטבעת חסכונית במיוחד ומספקת מרקם עיסוי איכותי ומרגיע. המוצר עומד בתקנים האירופאיים והאמריקאיים המחייבים שימוש בחומרים איכותיים ובריאים, כך שתוכל להיות בטוח/ה שאת/ה משתמש/ת במוצר ברמה הגבוהה ביותר.

טיפים לאחזקה ושימוש:
1) מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים להגברת הנוחות וההנאה בזמן השימוש.
2) להלביש את הטבעת לאחר הגעה לזקפה מלאה, ולא להשתמש בה למשך יותר מ-20 דקות עבור משתמשים חדשים ו-30 דקות עבור משתמשים מנוסים.
3) לאחר השימוש, יש לשלוף את הסוללות ולשטוף את הטבעת במים נקיים וקצת סבון. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. לאחר הניקוי, יש להניח לטבעת להתייבש לפני החזרה לקופסא.

טבעת הרטט האיכותית הזו תעניק לך חווית עיסוי מרעננת ומרגיעה. היא מעוצבת בצורה אלגנטית וארגונומית כך שתוכל ליהנות משימוש נוח ומהנה במיוחד. רכישה זו היא הבחירה המושלמת עבורך!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “טבעת רטט מסיליקון איכותית 10 מצבי רטט – Vibrating Penis Ring”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן