מידע נוסף

מותג:Screaming O

אביזר:טבעת רטט נטענת

מצבים לבחירה:10 מצבי רטט

עשוי מ:SEBS + ABS

זמן שימוש:60+

עמידות במים:עמיד במים

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

299.00

OWow – טבעת רטט יוקרתית נטענת של מותג אביזרי המין האמריקאי לטבעות רטט וזקפה Screaming O.

תיאור

טבעת רטט באיכות פרימיום של מותג טבעות הרטט והזקפה המוביל בעולם Screaming O. טבעת הרטט OWow משתמשת בטכנולוגית ה-Voom אשר מספקת עיסוי מהנה יותר לגבר ובמיוחד לאישה בזמן החדירה. הטבעת בעלת 10 מצבי רטט משתנים היכולים לפעול מעל לשעה ברציפות וניתנים לבחירה באמצעות כפתור נח לשימוש. להגברת ההנאה של האישה, לטבעת זיזים ארוכים ועבים המאפשרים לה לחוש את הרטט בצורה עמוקה יותר באזור הדגדגן. יתרון נוסף של OWow הינו באפשרות להשתמש במנוע הרטט כביצת רטט וליהנות למעשה מ-2 אביזרים במוצר אחד. בנוסף, הטבעת נטענת ופוטרת מהצורך בשימוש בסוללות וניתנת לשימוש מתחת למים להנאה משותפת באמבטיה. כיום, טבעת זו נחשבת לאחת הטובות והמהנות ביותר שיש באירופה ובארה"ב.

אחזקה ושימוש:
בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן. לאחר השימוש יש לשטוף את הטבעת על ידי מים נקיים וקצת סבון ואפשרי גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. כמו כן לאחר הניקוי, יש להניחו להתייבש בטרם החזרתו לקופסא.
אחזקה ושימוש:
1. בזמן השימוש בטבעת הרטט OWow מומלץ להשתמש בחומרי סיכה בסיסיים, המיועדים לשימוש במים, כדי להבטיח הנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה.
2. לאחר השימוש, יש לשטוף את הטבעת במים נקיים ולהוסיף קצת סבון עדין. ניתן גם להשתמש בחומרים ניקוי מיוחדים המיועדים למוצרי המין.
3. לאחר הניקוי, יש להניח את הטבעת להתייבש לגמרי לפני החזרתה לקופסא.
4. יש לאחסן את הטבעת במקום יבש ומוצל, כדי למנוע נזקים ופגיעה בחומרי הסיכה.
5. כדי להבטיח את אריכות חיי הטבעת, מומלץ לא לשים אותה בקרבת מקורות חום גבוהים או ישירות בשמש.

טבעת הרטט OWow מוצעת במגוון צבעים ועיצובים ייחודיים, והיא מגיעה עם אחריות לשנה מיום הרכישה. כדי להבטיח את השימוש המיטבי ולהתקשר לשירות הלקוחות, יש לשמור על קבלת הרכישה ועל תעודת האחריות.

בסופו של דבר, טבעת הרטט OWow של מותג Screaming O היא בחירה מעולה לזוגות שרוצים להעניק לחיי המין שלהם ממד חדש ומהנה. עם טכנולוגיית ה-Voom, המצבים הרבים לרטט והיכולת לשימוש כביצת רטט, הטבעת מאפשרת חוויה מרהיבה ומרעננת. כיום, היא נחשבת לאחת הטבעות הפרימיום ביותר בשוק, והיא זכתה בשבחים רבים מלקוחות ומומחים בתחום.

 

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “טבעת רטט נטענת”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן