150.00

טבעת רטט רב פעמית איכותית במיוחד מבית חברת אביזרי המין האמריקאית המובילה Screaming O.

המלאי אזל

תיאור

טבעת רטט רב פעמית איכותית במיוחד מבית חברת אביזרי המין האמריקאית Screaming O. הטבעת מעוצבת בגמישות מירבית ומכילה מנוע רטט חזק במיוחד שמספק זיזים רוטטים מהירים לעינוג הדגדגן. הטבעת מבטיחה אורגזמה משותפת חזקה ומרובה עם זמן פעולה של עד 45 דקות. למעלה מכך, הטבעת עוזרת לגבר להגיע לזקפה חזקה וארוכה יותר.

לשימוש תוך הגעה לזקפה מלאה, מומלץ להלביש את הטבעת למשך 20 דקות למשתמשים חדשים ו-30 דקות למשתמשים מנוסים. כדי להבטיח התאמה נוחה יותר, מומלץ להשתמש בג'ל סיכה על בסיס מים יחד עם הטבעת.
טבעת רטט רב פעמית היא אביזר מין איכותי של חברת Screaming O. הטבעת מעוצבת במיוחד עם גמישות מרשימה, מה שהופך אותה לאידיאלית לשימוש על טבעת הרטט. היא מכילה מנוע רטט חזק במיוחד שמספק זיזים רוטטים מהירים ומהנים לעינוג הדגדגן. לא רק שהטבעת מבטיחה אורגזמה משותפת חזקה יותר, אלא היא גם עוזרת לגברים להגיע לזקפה חזקה וארוכה יותר.

טבעת זו מציעה זמן פעולה רב, של כ-45 דקות ואף יותר. זה מאפשר לך ליהנות משימוש ממושך ומרובה עם הטבעת, ללא צורך בהפסקות תפעול. הטבעת עשויה מחומרים איכותיים ואינה מגריעה מהניסיון המיני.

לשימוש הנוח והנעים יותר, מומלץ להשתמש בג'ל סיכה על בסיס מים יחד עם הטבעת. זה יעזור להלביש אותה בצורה נוחה ולהבטיח תחושה נעימה במהלך השימוש.

מוזמנים להתנסות בטבעת הרטט המהנה והאיכותית של Screaming O וליהנות מחווית מינית מדהימה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “טבעת רטט O Wow Color Pop Blue”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן