ויברטור קלימקס פרו רוטט יונק שמטריף את הישראליות

199.00

הויברטור יונק ורוטט, המוצר המקורי במחיר הזול בארץ ואצלנו בזמינות מיידית..

תיאור

הויברטור המהפכני Climax Pro מבית Pleasure me מציע חווית הנאה צרופה לנשים. הויברטור מצויד בטכנולוגיה מתקדמת שכוללת 10 מצבי רטט שונים, מעניקים חווית עיסוי מותאמת אישית. החלק החיצוני של הויברטור מייצר פרצי אוויר מרוכזים המעסים את הדגדגן באופן מיוחד, דבר שאף ויברטור אחר אינו מסוגל לספק.

הויברטור Climax Pro הוא לא רק חזק, אלא גם שקט במיוחד. יחד עם זאת, הוא נטען ועמיד במים, מה שמאפשר לנצל אותו בכל סביבה ובכל תנאי.

כדי לשמור על המוצר במצב תקין, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים במהלך השימוש. לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור עם מים נקיים וקצת סבון, ולהשתמש בחומר ניקוי מתאים. לאחר הניקוי, יש להתיבש את הויברטור לפני החזרתו לקופסא.

חשוב לציין שהמוצר מכיל סוללת ליתיום נטענת, ולכן חשוב לטעון ולהפעיל את הויברטור לפחות פעם בחודש כדי לשמור על תקינותו. כל המוצרים המכילים סוללת ליתיום מצריכים טיפוח דומה על מנת לשמור על תפקודם המיטבי.
הויברטור המהפכני Climax Pro מבית Pleasure me הוא מוצר ייחודי במינו, המציע חווית הנאה מדהימה לנשים. בעל 10 מצבי רטט שונים, הויברטור מספק הנאה צרופה ומרגשת במיוחד.

ההבדל המשמעותי של Climax Pro מהיונקים והרוטטים המסורתיים הוא בעיצובו המתקדם והמשודרג. הויברטור מצויד בחלק חיצוני המופק פרצי אויר מרוכזים, המעסים את הדגדגן בצורה מיוחדת ומרתקת. טכנולוגיה זו מבטיחה חוויה מושלמת שאף ויברטור אחר אינו מסוגל להעניק.

לאור כך, Climax Pro הוא לא רק מוצר חזק, אלא גם שקט במיוחד. המוצר נוצר במיוחד כך שיספק הנאה מרגיעה ומרגשת ללא רעשים מיותרים.

בנוסף, Climax Pro עמיד במים ונטען, המהווה יתרון נוסף בנוחות השימוש והאפשרות ליהנות ממנו במקלחת או במקום רטוב אחר.

מומלץ מאוד לשמור על תקינותו של המוצר על ידי טעינה והפעלה לפחות פעם בחודש. תחזוקה נוספת כוללת שטיפה עם מים נקיים וקצת סבון לאחר השימוש, והשהייה שלו עד שייבש לפני המקום שלו בקופסא.

חשוב לזכור שמוצרים אשר מכילים סוללת ליתיום נדרשים להפעיל ולטעון אותם לפחות פעם בחודש על מנת לשמור על תקינותם.

בסופו של דבר, Climax Pro הוא הויברטור המושלם להנאה צרופה ומרתקת. הוא מביא חוויה ייחודית ומרגשת לכל אישה שמחפשת להעניק לעצמה חווית הנאה מרתקת ומפנקת.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור קלימקס פרו רוטט יונק שמטריף את הישראליות”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן