מידע נוסף

עשוי מ:סיליקון רפואי

קוטר טבעת לאיבר:2.4 ס"מ

אביזר:טבעת רטט רב פעמית

סוללות:1 סוללת AAA

עמידות במים:עמיד במים

119.00

Vibrating Ring – טבעת כפולה מסיליקון רוטטת רב פעמית חזקה במיוחד

תיאור

טבעת רטט איכותית כפולה העשוייה מסיליקון היחידה בישראל המצויידת בתפעול ע"י סוללת AAA. טבעת זו מעניקה מראה אלגנטי ומעוצבת ע"י ארנב עם 2 אוזניים לשיפור נקודת הגירוי לדגדגן. הטבעת מצויידת במנוע רטט חזק ושקט, והיא חסכונית במיוחד בזכות הסוללה המותקנת במנוע הרטט. מוצר זה מקבל אישור CE האירופי והאמריקאי, המבטיח איכות גבוהה ושימוש בחומרים איכותיים ובריאים. הטבעת מעוצבת בטכנולוגיה מתקדמת, והיא נוחה ומענגת לשימוש תמידי.

בשביל לשמור על הטבעת ולהבטיח שימוש מרבי ממנה, כדאי לשמור על כמה הנחיות פשוטות:

1. במהלך השימוש, מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים, כדי להגביר את הנוחות וההנאה.

2. יש להלביש את הטבעת לאחר הגעה לזקפה מלאה, ולא להשתמש בה לזמן שלא יותר מ-20 דקות למשתמשים חדשים ו-30 דקות למשתמשים מנוסים.

3. לאחר השימוש, יש לשלוף את הסוללות ולשטוף את הטבעת במים נקיים וקצת סבון. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. לאחר הניקוי, יש להניח לטבעת להתייבש לפני שהיא חוזרת לקופסה.

בקיצור, הטבעת האיכותית והמעוצבת כפולה תעניק לך חוויה נהדרת ומרעננת. עם השמירה והשימוש הנכון, היא תהיה לך שותפה מושלמת לרגעי ההנאה והנוחות.
תיאור המוצר: הטבעת רטט היא טבעת איכותית כפולה המיוצרת מסיליקון והיא היחידה בישראל שמצוידת בתפעול ע"י סוללת AAA. היא מעוצבת בצורת ארנב וכוללת 2 אוזניים המשפרות את נקודת הגירוי לדגדגן. הטבעת כוללת מנוע רטט חזק ושקט הפועל באופן חסכוני במיוחד בזכות הסוללה המותקנת בו. מוצר זה מגיע עם אישורי איכות CE המבטיחים סטנדרט ואיכות מעולה. הטבעת עשויה מחומרים איכותיים ובריאים, והיא מציעה טכנולוגיה מתקדמת, עיצוב אלגנטי וארגונומי לשימוש נוח ומהנה.

אחזקה ושימוש:

1) בזמן השימוש מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים על מנת להגביר את הנוחות וההנאה.

2) יש להלביש את הטבעת לאחר הגעה לזקפה מלאה ולא להשתמש בה למעלה מ-20 דקות למשתמשים חדשים ו-30 דקות למשתמשים מנוסים.

3) לאחר השימוש, יש לשלוף את הסוללות ולשטוף את הטבעת בעזרת מים נקיים ומעט סבון. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. לאחר הניקוי, יש להניח את הטבעת להתייבש לפני החזרתה לקופסא.

מסקנה: הטבעת רטט היא מוצר איכותי ומתקדם המספק חווית שימוש מענגת ונוחה. היא מיוצרת בתקנים איכותיים וכוללת טכנולוגיה מתקדמת ועיצוב אלגנטי. עם הטבעת רטט תוכלו ליהנות מחווית דגדוגן ייחודית ומרעננת.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “טבעת רטט כפולה מסיליקון 10 מצבי רטט – Vibrating Ring Vibrant Penis Ring III”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן