מידע נוסף

סוללות:3 - LR41 (מצורפות)

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:TPR

קוטר טבעת לאיבר:2.4 ס

אביזר:טבעת רטט רב פעמית

מותג:California Exotics

189.00

Maximus Ring- טבעת רוטטת רב פעמית מבית מותג הבוטיק California Exotic

המלאי אזל

תיאור

טבעת רטט איכותית רב פעמית המצויידת בחמישה מגנטים לשיפור זרימת הדם באיבר המין, דגם Maximus Ring בעל מראה אלגנטי פותח על ידי California Exotic האמריקאית. הטבעת מצויידת במנוע רטט חזק ושקט וחסכוני במיוחד בסוללות ביחס לטבעות רטט אחרות. בקניית אביזר ממותג הבוטיק California Exotic מובטחת לך איכות אשר שמה דגש על השימוש בחומרים האיכותיים והבריאים ביותר עבורך, שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, עיצוב אלגנטי וארגונומי לשימוש נח ומענג במיוחד.

אחזקה ושימוש:
1) בזמן השימוש מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים להגברת הנוחות ההנאה.
2) יש להלביש את הטבעת לאחר הגעה לזקפה מלאה ולא יותר מ-20 דקות שימוש למשתמשים חדשים ו-30 דקות למשתמשים מנוסים.
3) לאחר השימוש יש לשלוף את הסוללות ולשטוף את הטבעת על ידי מים נקיים וקצת סבון ואפשרי גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. כמו כן לאחר הניקוי, יש להניח לטבעת להתייבש בטרם החזרת לקופסא.
אחזקה ושימוש:
כאשר משתמשים בטבעת רטט המצויידת בטכנולוגיה מתקדמת כמו דגם Maximus Ring של California Exotic, חשוב להקפיד על אחזקה ושימוש נכונים. הנה כמה טיפים חשובים:

1) בזמן השימוש, מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים כדי להגביר את הנוחות וההנאה. יש למרוח את החומר סיכה על הטבעת לפני השימוש.

2) יש להלביש את הטבעת לאחר הגעה לזקפה מלאה ולא לשימוש יותר מ-20 דקות למשתמשים חדשים ו-30 דקות למשתמשים מנוסים. חשוב לקחת בחשבון את הגבולות הזמן המומלצות כדי לא לגרום לפגיעה באיבר המין.

3) לאחר השימוש, יש לשלוף את הסוללות מהטבעת ולשטוף את הטבעת בעזרת מים נקיים וקצת סבון. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המיועד למוצרי מין. לאחר הניקוי, יש להניח את הטבעת על מגש מיובש ולהמתין עד שתתייבש לחלוטין לפני החזרתה לקופסא.

4) חשוב לשמור על הטבעת במקום יבש וקריר, ולא להשאיר אותה במקומות חמים או רטובים כמו חדרי אמבטיה או חדרי שירותים.

5) מומלץ לבדוק את הטבעת לפני כל שימוש ולוודא שאין נזקים או חלקים שפגומים.

על ידי עקיפת הוראות אחזקה ושימוש אלו, תוכלו ליהנות משימוש נעים, מהנה ובטוח בטבעת רטט Maximus Ring של California Exotic.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “טבעת רטט איכותית עם מגנטים לשיפור זרימת הדם – Maximus Ring”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן