מידע נוסף

מותג:Seven Creations

אביזר:טבעת רטט

מצבי רטט:מולטי ספיד

עשוי מ:PVC

סוללות:3 סוללות LR44

עמידות למים:עמיד למים

חומרי סיכה מתאימים:חומר סיכה על בסיס מים

140.00

טבעת רטט רב פעמית Purple Vibrating Cockring מבית יצרנית אביזרי המין המובילה Seven Creations.

תיאור

טבעת רטט רב פעמית איכותית במיוחד של חברת אביזרי המין Seven Creations מיועדת להגברת העונג המיני הגברי והנשי. הטבעת מצוידת במנוע רטט המאפשר לך לבחור בין מגוון עוצמות רטט באמצעות כפתור בורר המהירות הממוקם על ביצת הרטט. השימוש בטבעת רטט הוא פשוט ונוח. כדי להשתמש בטבעת, יש להלביש אותה לאחר הגעה לזקפה מלאה. יש להשתמש בטבעת לא יותר מ-20 דקות עבור משתמשים חדשים ו-30 דקות עבור משתמשים מנוסים. הטבעת גם מחזקת את הזקפה של הגבר ומענגת את הדגדגן הנשי, מעניקה חווית אורגזמה חזקה ומירבית.
טבעת רטט רב פעמית איכותית במיוחד מבית Seven Creations היא פתרון מעולה להגברת העונג המיני הגברי והנשי. הטבעת מצוידת במנוע רטט חזק המספק תחושות עוצמתיות ונעימות בעת השימוש. יתרון מובהק של הטבעת הוא האפשרות לבחירת עוצמת הרטט המועדפת עליך, באמצעות כפתור בורר המהירות הממוקם על ביצת הרטט. זה מאפשר לך להתאים את החוויה לצרכים האישיים שלך וליהנות מהנאה מרובה במהלך השימוש.

הטבעת מעניקה גם תמיכה וחיזוק לזקפה הגברית, מה שיכול לשפר את הביצועים המיניים ולתרום לחווית אורגזמה חזקה ומרהיבה. היא מתאימה לשימוש עם או בלעדייה של רטט אחר, ומספקת עונג גברי ונשי מושלם.

מומלץ להלביש את הטבעת לאחר הגעה לזקפה מלאה ולהסיר אותה לאחר זמן קצר של שימוש, למשתמשים חדשים מומלץ להשתמש בטבעת לא יותר מ-20 דקות, ולמשתמשים מנוסים מומלץ להשתמש בה לא יותר מ-30 דקות. זה יסייע לשמירה על בריאות האיברים המיניים ולשיפור החוויה המינית בצורה מרתקת ובטוחה.

הטבעת רטט רב פעמית איכותית במיוחד מבית Seven Creations היא בחירה מצוינת לכל מי שמחפש פתרון מעולה להגברת העונג המיני. עם הטבעת תוכלו להתאים את החוויה לצרכים האישיים שלכם וליהנות מחווית אורגזמה חזקה ומרהיבה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “טבעת רטט”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן