מידע נוסף

מותג:Pipe Dream

אביזר:טבעת רטט

עשוי מ:סיליקון רפואי

99.00

טבעת רטט איכותית מסיליקון של חברת אביזרי הסאדו והשליטה Pipedream

המלאי אזל

תיאור

טבעת רטט מסיליקון המופעלת באמצעות כפתור ON/OFF נמכרת כיוצרת חברת אביזרי המין האמריקאית Pipedream. הטבעת מגיעה עם סוללות המותאמות לעד 40 דקות שימוש, מה שמאפשר למשתמשים ליהנות מהתענוגות המיניים לאורך זמן ממושך. הטבעת מצוידת בכפתור ON/OFF שנועד לשלוט במהירות ובעוצמת הרטט, ומספקת תחושות נעימות ומרגיעות למשתמשים. בנוסף, הטבעת עשויה מסיליקון איכותי המבטיח חוויה נעימה ונוחה למשתמשים. הטבעת היא חלק ממגוון רחב של מוצרים איכותיים שמיועדים לשדרג את חיי המין של האנשים.
טבעת רטט מסיליקון המופעלת באמצעות כפתור ON/OFF תוצרת חברת אביזרי המין האמריקאית Pipedream היא פתרון מעולה לזוגות שמחפשים להעניק תחושות נוספות של תענוג והתרגשות בזמן היכרות ומין.

הטבעת מעוצבת בצורה אלגנטית ובצבע מסיליקון רך ונעים למגע, המספקת חווית נוחות מרעננת לשני הצדדים. הטבעת מגיעה עם כפתור ON/OFF, שמאפשר לך להפעיל או לכבות את הרטט בקלות ובנוחות לפי הצורך.

מה שמפתיע במיוחד בטבעת זו הוא סוללת הפעולה הדקה שבה. למרות גודלה הקטן, הסוללה מספיקה לעד 40 דקות שימוש רצופות, מה שהופך את הטבעת לפתרון מושלם לשימוש בכל מקום ובכל זמן.

הטבעת רטט מסיליקון של Pipedream מציעה מגוון רחב של רמות רטט, אשר ניתן להתאים אישית לפי הקפיציות המועדפות עליך ועל בן/בת הזוג שלך. בנוסף, הטבעת עמידה למים ולחות, מה שמאפשר להשתמש בה במקלחת או באמבט.

בסיכום, טבעת רטט מסיליקון המופעלת באמצעות כפתור ON/OFF תוצרת Pipedream היא אביזר מין מהנה ומועיל, המספק תחושות נוספות של תענוג והתרגשות לזוגות. עם סוללה דקה, עמידות למים ולחות ואפשרות להתאים אישית את רמות הרטט, הטבעת היא בחירה מומלצת ביותר להפוך חווית היכרות ומין למושלמת.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “טבעת רטט סיליקון Pipedream- Neon Rabbit Ring”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן