מידע נוסף

מותג:Romp

אביזר:טבעת רטט

עשוי מ: סיליקון

מצבים לבחירה:4 מקצבים שונים

מהירויות:6 מהירויות שונות

עמידות במים:עמיד במים

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

299.00

טבעת רטט נטענת מסיליקון בעלת 10 מצבי רטט מבית מותג אביזרי המין הגרמני Romp

תיאור

טבעת רטט הנטענת באמצעות כבל USB מבית חברת אביזרי המין הגרמנית Romp היא מוצר חדשני ומרתק. הטבעת מצוידת במנוע רטט שקט המספק למשתמשים חוויה מיוחדת ומרוכזת. היא מגיעה עם 4 מקצבים שונים ו-6 מהירויות שונות, מה שמאפשר לכל אדם להתאים את הרטט לצרכיו ולהעדפותיו.

הטבעת הנטענת של Romp היא מוצר חובה למשחקים מקדימים. היא מספקת תחושת תנועה ורצף מרתקים שמשדרגים את החוויה המינית ומעניקים תענוג ותחושה של התחברות למשחק. המשתמשים מתרגשים ונהנים מכל רגע עם הטבעת הנטענת של Romp.

כדי לשמור על הטבעת ולהבטיח את השימוש המרבי ממנה, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים. בכך ניתן להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה המרתקת. כמו כן, לאחר השימוש יש לנקות את ראש הויברטור בעזרת מגבון עם מים וסבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. באופן כללי, יש להתייחס לטבעת כלי שימוש אישי ולשמור על ניקיונה ותחזוקתה.
הטבעת רטט הנטענת של חברת Romp היא פתרון מושלם עבור משתמשים שמחפשים חווית משחק מדהימה. הטבעת מצוידת במנוע רטט שקט המאפשר לבחור מבין 4 מקצבים שונים ו-6 מהירויות שונות. זהו כלי חובה למשחקים מרתקים מראש ומוסיף גורם אמיתיות והתרגשות לחווית המשחק.

כדי להבטיח שימוש מרבי ונאמנות ממוצרים אלו, מומלץ בחום להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים. זה מבטיח שתוכלו ליהנות מקבלת תחושה מקסימלית ולהעצים את החוויה. לאחר השימוש, חשוב לנקות את ראש הויברטור באמצעות מגבון עם מים וסבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין כדי לשמור על הטבעת נקיה ומצופה לשימוש נוסף.

הטבעת רטט הנטענת מבית Romp מציעה חווית משחק מדהימה ואיכותית. היא הופכת כל משחק להרפתקה אמיתית ומעניקה תחושה של תלם והתרגשות אמיתית. בקניית הטבעת רטט הנטענת מבית Romp, אתם מבטיחים לעצמכם חוויה משובחת שתשדרג את חווית המשחק שלכם. אז למה אתם מחכים? קבלו את הטבעת המדהימה הזו ותתחילו ליהנות ממשחקים עם רגשות של אמיתות!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “טבעת רטט נטענת מסיליקון עם 10 מצבי רטט שונים Romp -Juke”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן