מידע נוסף

מותג:Satisfyer

אביזר:טבעת רטט עם אפליקציה

מצבים לבחירה:10 מקצבי רטט

אורך כולל:7.5 ס"מ

רוחב:5.2 ס"מ

משקל:51 גרם

עשוי מ:סיליקון רפואי + ABS

עמידות במים:עמיד במים

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

129.00

רוייאל וואן – הטבעת רטט החדשה מסדרת מוצרי האפליקציה של חברת סטיספייר .

המוצר המקורי במחיר הזול בארץ אצלנו בפאן סקס ובמחיר יותר זול מחנויות באירופה.

המלאי אזל

תיאור

Satisfyer – Royal One

סדרת טבעות הרטט והאפליקציות מבית מוצרי חברת סטיספייר הגרמנית אשר כבשה בסערה את העולם מצויידת כעת בגרסת אפליקצייה חדשנית מבית החברה הממוקמת כאפליקציית Satisfyer Connect. האפליקציה מיועדת ומסונכרנת לעבודה ולאינטרקציה עם הסמארטפון, בין אם הוא אנדרואיד או אפל. האפליקציה הזו קיבלה שבחים בתעשיית המין בכל העולם וזכתה לפרס ה-CES כאפליקצייה הטובה ביותר. היא זמינה להורדה בחנויות האפליקציות של אנדרואיד ואפל, וניתן לחבר את Royal One לסמארטפון שלך דרך האינטרנט או ה-Bluetooth®. זאת מאפשרת לך להשתמש בו כשלט רחוק.

בנוסף, האפליקציה מציעה אפשרויות שימוש מגוונות, החל מיצירה בלעדית והפקה של פלייליסטים תוך שמירה על מקצבי הרטט המותאמים אישית, ועד הפעלת רטט לפי מקצבים של פלייליסטים שהסמארטפון שלך ינגן. הויברטור Royal One הוא דגם משופר של טבעת רטט המיועדת לשימוש זוגי. הוא עשוי מסיליקון סופר רך ונעים המעניק מגע נעים במיוחד. פשוט יש להלביש את טבעת הרטט על איבר המין, להפעיל ולשחק באמצעות האפליקציה. טבעת הרטט נטענת בצורה מגנטית ועמידה במים בתקן IPX7, דבר המוסיף לנוחות השימוש ולהנאה מושלמת גם במקלחת.

אחזקה ושימוש:
1) בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן.
2) לאחר השימוש יש לשטוף את הויברטור באמצעות מים ומעט סבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין.

חשוב מאוד לדעת: מוצר זה מכיל סוללת ליתיום נטענת ועל מנת לשמור על תקינותו של המוצר חובה לבצע טעינה והפעלה למוצר לפחות פעם בחודש.

כל המוצרים המכילים סוללת ליתיום מכל החברות בעולם נדרשים לעשות פעולה זו על מנת לשמור על תקינותו של המוצר.

הטבעת הרטט Satisfyer – Royal One היא חלק מסדרת טבעות הרטט והאפליקציות מבית מוצרי חברת סטיספייר הגרמנית. סדרה זו כבשה בסערה את העולם והיא מצוידת באפליקציית Satisfyer Connect החדשנית. האפליקציה זמינה להורדה בחינם מחנויות האפליקציות של אנדרואיד ואפל.

האפליקציה מאפשרת מגוון אפשרויות שימוש, החל מיצירה בלעדית והפקה של פלייליסטים עם מקצבי רטט מותאמים אישית עד הפעלת רטט לפי מקצבים של פלייליסטים שהסמארטפון שלך פשוט ינגן. בנוסף, הטבעת הרטט עשויה מסיליקון רך ונעים המעניק מגע נעים במיוחד. טבעת הרטט ניתנת לטעינה בצורה מגנטית ועמידה במים בתקן IPX7, מה שמוסיף לנוחות השימוש ומאפשר שימוש גם במקלחת.

על מנת לשמור על תקינות המוצר חשוב לבצע טעינה והפעלה לפחות פעם בחודש. יש להשתמש בחומרי סיכה בזמן השימוש כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה.

חשוב לזכור שסוללות ליתיום במוצרים שונים נדרשות להיות מטענות ומופעלות לפחות פעם בחודש על מנת לשמור על תקינות המוצר. כל המוצרים המכילים סוללות ליתיום מכל החברות בעולם נדרשות לעבור פעולה זו.

בסיכום, הטבעת הרטט Satisfyer – Royal One היא טבעת רטט חדשנית המגיעה עם אפליקציה מתקדמת, עשויה מסיליקון רך ונעים, ומציעה חווית שימוש מגוונת ומהנה. עם האפליקציה, ניתן ליצור פלייליסטים מותאמים אישית ולהתאים את הרטט לפי המוסיקה או הפלייליסט שלך. הטבעת גם ניתנת לטעינה מגנטית ועמידה במים. כדי לשמור על תקינות המוצר, חשוב לטעון ולהפעיל אותו לפחות פעם בחודש.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “טבעת רטט מבית סטיספייר Satisfyer – Royal One”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן