טבעת רטט כפולה איכותית מולטיספיד – XR Brands – Trinity X Cock Ring

מידע נוסף

מותג:XR Brands

אביזר:טבעת רטט רב פעמית

קוטר טבעת לאיבר:2.4 ס"מ

עשוי מ:TPR

עמידות במים:עמיד במים

סוללות:3 - LR41 (מצורפות)

198.00

טבעת רוטטת כפולה איכותית ורב פעמית מבית מותג הבוטיק XR Brands

תיאור

טבעת רטט כפולה ואיכותית רב פעמית, המיוצרת על ידי חברת XR Brands האמריקאית, מיועדת לתת לך חוויה מרהיבה ומהנה. הטבעת מעוצבת בצורה אלגנטית ומרהיבה, ומצוידת במנוע רטט חזק ושקט שמבטיח חסכון בסוללות ביחס לטבעות רטט אחרות בשוק. המותג XR Brands מתמקד באיכות ובבריאות החומרים, ולכן ברכישת טבעת ממותג זה, אתה מובטח לקבל מוצר איכותי ובטוח לשימוש. בנוסף, הטבעת מעניקה חוויה נוחה ומהנה, בזכות העיצוב הארגונומי שלה.

כדי להבטיח את השימוש הטוב ביותר עם הטבעת, יש לקחת בחשבון כמה נקודות חשובות. ראשית, מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים, כך שתוכל ליהנות מנוחות והנאה מרבית. כמו כן, יש להלביש את הטבעת לאחר הגעה לזקפה מלאה, ולא להשתמש בה יותר מ-20 דקות למשתמשים חדשים ו-30 דקות למשתמשים מנוסים.
לאחר השימוש, יש להסיר את הסוללות ולשטוף את הטבעת במים ובמעט סבון או חומר ניקוי מיועד לאביזרי מין.

בסיכום, טבעת רטט כפולה ואיכותית רב פעמית מהמותג XR Brands היא בחירה מעולה למי שרוצה ליהנות מחוויה מרהיבה ומהנה במיוחד. בנוסף לעיצוב אלגנטי ומרהיב, הטבעת מציעה גם איכות ובטיחות בשימוש, ומתאימה למשתמשים חדשים ומנוסים כאחד. כדי להבטיח את השימוש הטוב ביותר, חשוב להשתמש בחומר סיכה ולקחת בחשבון את ההנחיות הנדרשות לאחר השימוש.
4) יש לאחסן את הטבעת במקום יבש ומוצל בכדי למנוע קורוזיה ונזקים לחומרים העשויים ממנה.
5) ניתן להשתמש בטבעת רטט גם תחת מים, אך יש לוודא שהיא עמידה במים ושהיא מותאמת לשימוש תת-מים.
6) יש להימנע משימוש של הטבעת במקרים של תחושת כאב או תנודות חריפות במהלך השימוש, ולהפסיק את השימוש במקרה כזה.
7) יש לקרוא ולהבין את ההוראות לשימוש שבמדריך המצורף עם הטבעת ולהימנע משימוש שלא תואם להוראות אלו.
8) במקרה של תקלה או נזק בטבעת, יש להפנות לשירות הלקוחות של החברה היצרנית על מנת לקבל פתרון מהיר ויעיל.
9) יש להימנע משימוש של הטבעת במקרים של הריון או לאומיות.
10) יש להימנע משימוש של הטבעת במקרים של תחושת חום או גירוי במהלך השימוש, ולהפסיק את השימוש במקרה כזה.
11) יש להימנע משימוש של הטבעת במקרים של פציעה או נזק לעור המגע.
12) יש להימנע משימוש של הטבעת במקרים של תחושת כאב או תנודות חריפות במהלך השימוש, ולהפסיק את השימוש במקרה כזה.

בקניית הטבעת המותג XR Brands, אתה מבטיח לך איכות גבוהה ושימוש בחומרים איכותיים ובריאים. כדי להבטיח את השימוש הנכון והבטיחות של הטבעת, יש לעקוב אחר ההנחיות והשימוש הנכון המצויינות במדריך המצורף עם הטבעת. כמו כן, יש להימנע משימוש שלא תואם להוראות אלו ולשמור על הטבעת בצורה נכונה ובטוחה. במקרה של תקלה או נזק, יש לפנות לשירות הלקוחות של החברה היצרנית על מנת לקבל פתרון מהיר ויעיל. עם השימוש הנכון והאחזקה הנכונה, תוכל ליהנות משימוש ממושך ומהנה של הטבעת רטט כפולה ואיכותית זו.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “טבעת רטט כפולה איכותית מולטיספיד – XR Brands – Trinity X Cock Ring”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן