ויברטור סטיספייר נטען יונק המופעל באמצעות אפליקציה

מידע נוסף

מותג:Satisfyer

אביזר:ויברטור יונק עם אפליקציה

מצבים לבחירה:10עוצמות רטט, 11 רמות יניקה

אורך כולל:13.4 ס"מ

רוחב/קוטר:4.5 ס"מ

משקל:121 גרם

עשוי מ:סיליקון רפואי + ABS

עמידות במים:עמיד במים

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

249.00

Curvy 2 Plus – הדור החדש של הויברטורים היונקים, מופעל באמצעות אפליקציה, המוצר המקורי אצלנו באתר.

המלאי אזל

תיאור

המאמר עוסק בויברטור המהפכני Satisfyer – Curvy 2 Plus ובגרסתו המשודרגת במיוחד שכוללת אפליקציה ייחודית בשם Satisfyer Connect. האפליקציה זמינה להורדה בחינם בחנויות האפליקציות של אנדרואיד ואייפון ומאפשרת לחבר את הויברטור לסמארטפון ולהשתמש בו כשלט רחוק. האפליקציה מציעה אלפי אפשרויות שימוש מגוונות, כולל מקצבי רטט מותאמים ושמירה של מקצבי רטט מותאמים אישית ופעלת רטט לפי מקצבים של פלייליסטים שהסמארטפון מנגן. הויברטור Curvy 2 Plus מצויד בחלק חיצוני המייצר פרצי אוויר מרוכזים שמעניקים חווית הנאה ייחודית. הויברטור מספק 11 מצבי עיסוי ו-10 מצבי רטט שונים, בסך הכל לבחירה מבין 110 מצבים שונים. כמו כן, הוא נטען ועמיד במים על פי תקן IPX7. המאמר ממליץ על שימוש בחומרי סיכה על בסיס מים בזמן השימוש ומציין את חשיבות השטיפה והניקוי של הויברטור לאחר השימוש. כמו כן, הוא מזכיר את חשיבות טעינה והפעלה שוטפת של הויברטור לחיזוק תקינותו של המוצר. לסיום, המאמר מדגיש שכל מוצרים שמכילים סוללת ליתיום נדרשים לבצע פעולה זו על מנת לשמור על תקינותם.
המאמר הבא מתאר את הויברטור Satisfyer – Curvy 2 Plus ואת היתרונות שלו. הויברטור המהפכני הזה כבש את העולם עם תכונותיו המתקדמות והאיכות הגבוהה. הוא מגיע עם אפליקציית ייעוד משודרגת בשם Satisfyer Connect, שזכתה לפרס ה-CES כאפליקציית הטובה ביותר. האפליקציה זמינה בחינם בחנויות האפליקציות של אנדרואיד ואפל, ומאפשרת לחבר את הויברטור לסמארטפון שלך דרך האינטרנט או באמצעות Bluetooth®. בזכות האפליקציה, ניתן ליצור אלפי אפשרויות שימוש מגוונות, כולל מקצבי רטט מותאמים אישית והפעלה של רטט לפי מקצבי פלייליסטים שהסמארטפון שלך ינגן.

ויברטור ה-Curvy 2 Plus מצויד בחלק חיצוני המיוחד בשם "אווירות", שמייצר פרצי אויר מרוכזים שמעניקים חווית הנאה מופחתת ומרוכזת לאיזור הדגדגן של האישה. תכונה זו היא ייחודית לויברטור זה ומבטיחה חוויה מגוונת ומרעננת.

הויברטור מציע 11 מצבי עיסוי שונים לדגדגן ועוד 10 מצבי רטט שונים, כך שניתן לבחור מבין 110 מצבים שונים להתאמה אישית ולחווית הנאה מותאמת. הוא גם נטען ועמיד במים (תקן IPX7), מה שמאפשר להשתמש בו גם במקלחת ולנקות אותו בקלות.

חשוב לציין שהויברטור מכיל סוללת ליתיום נטענת. כדי לשמור על תקינותו של המוצר, מומלץ לבצע טעינה והפעלה לפחות פעם בחודש. כמו כן, חשוב לדעת שכל מוצרי המין המכילים סוללת ליתיום נדרשים לבצע פעולה זו על מנת לשמור על תקינותם.

בסופו של דבר, הויברטור Satisfyer – Curvy 2 Plus הוא בחירה מצוינת לכל אישה שמחפשת הנאה ונוחות מושלמת. הוא מציע חווית הנאה מקסימלית ואפשרויות שימוש מגוונות, והוא מתאים לשימוש גם במקלחת. לכן, אם את רוצה לשדרג את החיים המיניים שלך, הזמיני עוד היום את הויברטור Satisfyer – Curvy 2 Plus!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור סטיספייר נטען יונק המופעל באמצעות אפליקציה”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן