מידע נוסף

מותג:Satisfyer

אביזר:ויברטור יונק עם אפליקציה

מצבים לבחירה:10עוצמות רטט, 11 רמות יניקה

משקל:115 גרם

אורך כולל:8.7 ס"מ

רוחב:6.7 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי + ABS

עמידות במים:עמיד במים

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

249.00

הדור החדש של הויברטורים היונקים, מופעל באמצעות אפליקציה, המוצר המקורי במחיר הזול בארץ.

המלאי אזל

תיאור

הויברטור המהפכני והקטן מבית סטיספייר מגיע אלינו בגרסה מיני ייחודית יותר ביחד עם גרסה משודרגת במיוחד בדמות אפליקצייה ייעודית הנקראת Satisfyer Connect. האפליקציה זכתה לפרס ה-CES כאפליקצייה הטובה ביותר למוצרי סקס וזמינה להורדה ללא תשלום בחנויות האפליקציות של אנדרואיד ואפל.

ה-Satisfyer Connect מאפשר לחבר את הויברטור Love Triangle דרך האינטרנט או ה-Bluetooth ישירות לסמארטפון שלך, ובכך מאפשר להשתמש בו כשלט רחוק. האפליקציה מציעה אפשרויות שימוש מגוונות, החל מיצירה ועד לשמירה של מקצבי רטט שונים המותאמים בצורה אישית ועד הפעלת רטט לפי מקצבים לפי מקצב פלייליסטים שהסמארטפון שלך מנגן. עם 11 מצבים שונים לעיסוי הדגדגן ועוד 10 מצבי רטט, יש לך כלי שליטה מלא על ההנאה.

בנוסף, הויברטור Love Triangle מצויד בחלק חיצוני אשר באמצעות טכנולוגית ייחודית יוצרת פרצי אויר מרוכזים אשר מעסים את הדגדגן באופן מיוחד ומספקים הנאה ייחודית. הויברטור נטען ועמיד במים בתקן IPX7, כך שניתן להנות ממנו גם במקלחת.

לשמירה על תקינות המוצר, מומלץ להפעילו ולטעונו לפחות פעם בחודש. כל מוצרי סטיספייר ומוצרים מכילים סוללת ליתיום נדרשים לבצע פעולות אלו על מנת לשמור על תקינותם.
הויברטור המהפכני והקטן מבית סטיספייר מגיע אלינו בגרסת מיני ייחודית יותר ביחד עם גרסה משודרגת במיוחד בדמות אפליקצייה ייעודית הנקראת Satisfyer Connect. האפליקציה זכתה לפרס ה-CES כאפליקצייה הטובה ביותר למוצרי סקס וזמינה להורדה ללא תשלום בחנויות האפליקציות של אנדרואיד ואפל. היא מאפשרת לחבר את Love Triangle שלך דרך האינטרנט או ה-Bluetooth® ישירות לסמארטפון שלך, ובכך לאפשר להשתמש בו כשלט רחוק.

האפליקציה מציעה אפשרויות שימוש מגוונות, החל מיצירה ועד לשמירה של מקצבי רטט שונים המותאמים בצורה אישית ועד הפעלת רטט לפי מקצבים לפי מקצב פלייליסטים שהסמארטפון שלך מנגן. ייברטור ה-Love Triangle מאפשר הנאה ייחודית לשימוש סולו בחדר המיטות או לעינוג באמצעות הגבר. הויברטור מצויד בחלק חיצוני אשר באמצעות טכנולוגית ייחודית יוצרת פרצי אויר מרוכזים אשר מעסים את הדגדגן באופן מיוחד ומספק ניגודיות שונות.

Love Triangle מציע שליטה מלאה על ההנאה עם 11 מצבי עיסוי שונים ו-10 מצבי רטט שונים, ובסך הכל 110 מצבים שונים לבחירה. בנוסף, הויברטור נטען ועמיד במים בתקן IPX7, מה שמאפשר שימוש נוח ונעים גם במקלחת.

חשוב לדעת שמוצר זה מכיל סוללת ליתיום נטענת, ולשמירה על תקינותו של המוצר יש לבצע טעינה והפעלה לפחות פעם בחודש. כל המוצרים המכילים סוללת ליתיום, כולל המוצרים של חברת סטיספייר, דורשים טעינה תקופתית כדי לשמור על תקינותם.

אז תנו לויברטור המהפכני והקטן של סטיספייר להעניק לכם חוויה מיוחדת ומרעננת, עם השליטה המדויקת והמגוונת של אפליקציית Satisfyer Connect והתכונות המתקדמות הנוספות שלו. תהנו!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור סטיספייר נטען יונק Satisfyer – Love Triangle”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן