מידע נוסף

מותג:Satisfyer - Partner

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

זמן שימוש:עד שעה

זמן טעינה:2 שעות

עמידות במים:עמידות מלאה במים

עשוי מ:סיליקון רפואי

קוטר מירבי:3.8 ס"מ

אורך חדירה:7 ס"מ

מצבים לבחירה:10 מצבי רטט

אביזר:ויברטור לזוגות עם שלט רחוק

235.00

הויברטור הזוגי המשודרג מסדרת Partner של מותג אביזרי המין המוביל Satisfyer.

המלאי אזל

תיאור

Partner Plus Remote Control הוא ויברטור לזוגות מדגם Partner Plus של מותג האביזרים המיניים המוביל Satisfyer. דגם זה מתקדם יותר מדגם Partner המצליח לספק רטט עוצמתי ומדויק יותר באזורים הרגישים ביותר. המכשיר מצויד בשני מנועי רטט, כאשר הזרוע החיצונית מעסה את הדגדגן והזרוע הפנימית מעסה את נקודת ה-G במקביל לחדירה של הגבר. ישנם 10 מצבי רטט שונים לבחירה באמצעות כפתורי ההפעלה הנמצאים על הזרוע החיצונית. הדגם Partner Plus כולל שלט רחוק לנוחיות השימוש והפעלה מרחוק. בנוסף, דגם זה זכה בפרס "Design Award" לשנת 2017 בתחרות העולמית Reddot המתקיימת בגרמניה. הויברטור עמיד במים וניתן לשימוש במקלחת או באמבטיה ללא חשש.

יש לשמור על אחזקת המוצר על מנת להבטיח את תקינותו וארכיון חייו המוצלחים. בזמן השימוש מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה המבוססים על מים כדי להשיג הנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה במידה הכי גבוהה. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הויברטור באמצעות מים וסבון או חומר ניקוי יעודי לאביזרי מין. יש לאפשר לויברטור להתייבש לגמרי לפני החזרתו לקופסא.

חשוב לדעת שמוצר זה מכיל סוללת ליתיום נטענת, ועל מנת לשמור על תקינותו חשוב לבצע טעינה והפעלה לפחות פעם בחודש. כל מוצר שמכיל סוללת ליתיום מחייב פעולה דומה על מנת לשמור על תקינותו של המוצר.

כדי לראות תצוגה וידאו של המוצר בפעולה, ניתן לצפות בסרטון למטה.
כדי לשמור על תפקודו המיטבי של הויברטור Partner Plus Remote Control, יש להקפיד על תחזוקה ושימוש תקין של המוצר. הנה כמה המלצות חשובות:

1. השתמש בחומרי סיכה: בעת השימוש בויברטור, מומלץ בחום להשתמש בחומרי סיכה המיועדים לשימוש עם מוצרי מין. חומרים אלו מבוססים על מים ועשויים לשפר את הנאה השימוש ולהעצים את התחושות החוויות.

2. ניקוי תקין: לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הויברטור במים וסבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. יש לוודא שהוא נשטף היטב ומותאם לשימוש הבא.

3. ייבוש לפני אחסון: לאחר הניקוי, יש להשאיר את הויברטור להתייבש לגמרי לפני שמירתו בקופסא. יש לוודא שאין לחות נותרת על המוצר כדי למנוע נזקים אפשריים לסוללה.

4. טעינה תקופתית: הויברטור Partner Plus Remote Control מכיל סוללת ליתיום נטענת. על מנת לשמור על תפקודו המיטבי של המוצר, יש לטעון ולהפעיל את הויברטור לפחות פעם בחודש. פעולה זו תשמור על תקינות הסוללה ותספק חוויה מרגשת בכל שימוש.

5. טיפוח כללי: יש לשמור על הויברטור במקום יבש ומוצל, כדי למנוע נזקים מאורגניים או מיכלות נוזלים. יש להימנע מהפיכת הויברטור על חומרים חדים או חומרים שעשויים לגרום לנזקים למוצר.

בעזרת העקרונות הנ"ל, תוכל לשמור על הויברטור Partner Plus Remote Control במצב מצוין וליהנות מחוויה מרגשת ומהנה בכל שימוש. עם השימוש התקין והטיפוח המתאים, הויברטור יספק לך רגעים של הנאה והתרגשות משותפת עם הזוג שלך.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור לזוגות מבית סטיספייר עם שלט רחוק”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן