ויברטור צורוס המקורי לזוגות ורוד מהדור החדש We Vibe – Chorus

999.00

ויברטור סיליקון לזוגות החדשני והמתקדם ביותר בסדרת הויברטורים הזוגיים המצליחה בעולם וי וייב.

תיאור

Chorus הינו ויברטור פרימיום לזוגות העשוי סיליקון אשר זכה לתואר "אביזר השנה לזוגות" אשר זכה לשדרוג משמעותי לגרסת ה- Sync שזכה להצלחה מסחררת בכל העולם. דגם זה הינו גירסת המשך לסדרת הויברטורים המצליחה בעולם המאפשר לך לכווננו בהתאם למבנה הגוף ובהתאם לתנוחה הרצויה. החידושים המשמעותיים של המוצר המתחדש הזה הוא בטכנולוגית ה Remote Squeeze המתבטא בחידוש בעל חיישנים מיוחדים היודעים לבדוק את עוצמת הרטט וזאת באמצעות מנגנון הסחיטה הפועל שככל שאנו נלחץ בידית השלט המכשיר יגיב בעוצמתו בהתאם ללחיצה בשלט הרחוק, כמו כן עוצמת הרטט חזקה הרבה יותר ומתאים במיוחד לנשים החייבות רטט חזק במיוחד על מנת להגיע לאורגזמה. שיפור נוסף ומרענן הינו חיבור לאפליקציית ה- We Connect המאפשרת חיבור הויברטור למצבי רטט בהתאמה למוזיקה המנוגנת ברקע. בדומה לדגמים הקודמים, הויברטור נטען כך שאין צורך בסוללות ועמיד במים כך שתוכלו ליהנות גם בזמן המקלחת, שלט, כמו כן המכשיר נשלט באמצעות שלט אלחוטי מפואר העשוי סיליקון לאחיזה מוצלחת יותר מדגמים עברו.

אחזקה ושימוש:
1) בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן.
2) לאחר השימוש יש לשטוף היטב את הויברטור באמצעות מים וסבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. לאחר מכן, יש להניח לויברטור להתייבש בטרם החזרתו לקופסא.

להלן הדרכה בהפעלת המוצר:

כדאי לדעת:
ישנם חיקויים סיניים רבים של סדרת אביזרי המין הזוגיים של המותג We Vibe. בטרם הקנייה בחנות פיזית או אינטרנטית חשוב לבדוק כי אתם אכן מקבלים את המוצר המקורי. כמו כן, שימו לב כי אינכם רוכשים את סדרת החיקויים הסינית Vibe Me אשר דומה בצורתה לסדרה המקורית.
המאמר מתאר את הויברטור Chorus, שהוא אביזר פרימיום לזוגות וזכה לתואר "אביזר השנה לזוגות". הויברטור מיוצר מסיליקון ונמצא בגרסת ה- Sync, שהצליחה מסחררת ברחבי העולם. המוצר מגיע עם טכנולוגיית Remote Squeeze המאפשרת להתאים את עוצמת הרטט ללחיצה על השלט הרחוק. הויברטור מתאים במיוחד לנשים שצריכות רטט חזק על מנת להגיע לאורגזמה. חידוש נוסף הינו חיבור לאפליקציית ה- We Connect, המאפשרת להתאים את מצבי הרטט למוזיקה המנוגנת ברקע. הויברטור נטען ועמיד במים, ונשלט באמצעות שלט אלחוטי מפואר העשוי סיליקון לאחיזה מוצלחת יותר.

בנוסף, המאמר מציין כמה נקודות חשובות לשימור ושימוש נכון של הויברטור. מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים לפני השימוש על מנת להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הויברטור במים וסבון או חומר ניקוי מיועד לאביזרי מין, ולאחר מכן להניח לו להתייבש לפני החזרתו לקופסא.

על מנת לקנות את הויברטור המקורי, חשוב לוודא שאתם רוכשים אותו מהחנות המתאימה, ולא חיקויים סיניים או את סדרת החיקויים הסינית Vibe Me שדומה בצורתה לסדרה המקורית.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור צורוס המקורי לזוגות ורוד מהדור החדש We Vibe – Chorus”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן