369.00

ויברטור חדשני Tracy's Dog G-spot and Suction Vibrator המשלב את טכנולוגית עיסוי הדגדגן באמצעות גלי אויר יחד עם פעולת הרטט.

תיאור

מוצר חדש על המדף: ויברטור היונק מבית Tracy's Dog

לאור הכתבה המעניינת שפורסמה במדור יחסים באתר Ynet, אנחנו גאים להציג לכן את הויברטור היונק החדש מבית Tracy's Dog. מדובר במוצר ייחודי ומדהים, ששונה מכל מוצר אחר שכידתן ידעה עד כה.

הויברטור היונק מיוצר מסיליקון רפואי איכותי ביותר, וזכה לביקורות מטורפות מנשים שהשתמשו בו. עם 10 מקצבי יונקה ועוד 10 מקצבי רטט שונים, הויברטור מספק חווית עינוג אולטימטיבית שלא תוכלו למצוא בשום מקום אחר.

הויברטור מתוכנן במיוחד עבור זוגות, ומציע שליטה נפרדת על כל מנוע. בכך, תוכלו להתאים את החוויה האישית שלכם ולגרום להיונקה לשדרג את התחושות שלכם.

הויברטור נטען באמצעות כבל USB, ולכן לא תצטרכו לדאוג להחלפת סוללות. תוכלו לטעון את הויברטור בפעם הראשונה במשך שעתיים, ולהנות משימוש של עד 60 דקות.

בנוסף, הויברטור היונק עמיד במים, מה שמאפשר לכם לחוות חוויה מרעננת ומרעישה באמבטיה או במקלחת. הוא גם קל לניקוי – פשוט שטפו אותו במים וסבון או בחומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין.

אנחנו בטוחים שהויברטור היונק מבית Tracy's Dog יהפוך את חיי המין שלכם לחוויה חדשה ומרהיבה. האם אתן מוכנות להתנסות בו?
אני מציע את הכתוב הבא עבור המאמר:

"הויברטור היונק מבית Tracy's Dog – מוצר חדשני לחווית תענוג משוגעת"

לאור הכתבה המעניינת במדור יחסים באתר Ynet, אנחנו גאים להביא לכם את הויברטור היונק מבית Tracy's Dog. מדובר במוצר מדהים ומהפכני שמעניק לזוגות חוויה אולטימטיבית של הנאה ותענוג.

הויברטור היונק מיוצר מסיליקון רפואי איכותי, וזכה לביקורות מטורפות מנשים שהשתמשו בו. הוא מציע 10 מקצבי יניקה ו-10 מקצבי רטט השונים, שניתנים לשליטה נפרדת על ידי המשתמש. זהו הכלי המושלם להגיע לרגעי עינוג מוחלטים ומרהיבים.

הויברטור היונק מתפעל בעזרת כבל USB ונטען במהירות. בפעם הראשונה, יש לטעון את המוצר שעתיים כדי לקבל זמן שימוש של 60 דקות. אז תוכלו ליהנות מחוויה איכותית ומרתקת במשך זמן רב.

בנוסף, יתרון נוסף של הויברטור היונק הוא עמידותו במים. זה אומר שאתם יכולים להשתמש בו גם במקלחת או באמבטיה ולחוות תענוג גם בזמן רחצה מרעננת.

לשימוש במוצרי המין מומלץ בחום להשתמש בחומרי סיכה, שהם על בסיס מים. זה יעזור לכם להגיע להנאה מרבית ולחזק את התחושה במידה הכי גבוהה.

לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור באמצעות מים ומעט סבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. בכך תבטיחו שהויברטור יישאר נקי ומוכן לשימוש בפעם הבאה.

הויברטור היונק מבית Tracy's Dog הוא אביזר מין מתקדם ומעניק חווית תענוג משוגעת. אם אתם מחפשים מתנה מושלמת לכם ולבן/בת זוגכם, או פשוט רוצים להעניק לעצמכם חוויה חדשה ומרתקת, אנחנו ממליצים בחום על הויברטור היונק מבית Tracy's Dog.

כל מה שנשאר לכם זה ללכת לאתר Ynet ולרכוש את הויברטור היונק המדהים הזה. בקישור המצורף תוכלו למצוא את הכתבה המקורית ולקנות את המוצר:

[קישור לכתבה ורכישת המוצר באתר Ynet]

אל תחמיצו את ההזדמנות לחוות תענוג והנאה לא כל יום. תפנקו את עצמכם והזמינו עוד היום את הויברטור היונק מבית Tracy's Dog!"

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “הויברטור לזוגות Tracy's Dog G-spot and Suction Vibrator”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן