330.00

ויברטור חדשני Carlota G-spot and Suction Vibrator המשלב את טכנולוגית עיסוי הדגדגן באמצעות גלי אויר יחד עם פעולת הרטט.

תיאור

ובנוסף, כדי להשיג את החוויה הטובה ביותר עם הויברטור היניקה, כדאי לקחת בחשבון את הטיפים הבאים:
1) לפני השימוש, ובפעם הראשונה במיוחד, עליך לטעון את הויברטור למשך שעתיים. זמן הטעינה הזה יספק לך 60 דקות שימוש מהים הראשון.
2) מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים בזמן השימוש כדי להגביר את ההנאה והנוחות.
3) לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור במים ולהשתמש במעט סבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין כדי להבטיח ניקיון מוחלט.
4) לאחר השטיפה, יש להתיז את הויברטור להתייבש טרם החזרתו לקופסא, כך שיהיה מוכן לשימוש הבא.
5) יש לשמור על הויברטור במקום יבש ומוצל, ולהימנע מחשיפה לשמש ישירה או לחום קיץ גבוה.
6) כדי לשמור על איכות המוצר ולהאריך את חיי הסוללה, מומלץ לטעון את הויברטור לפחות פעם אחת בשבוע, גם אם לא בוצע שימוש תכופה.
7) במידת הצורך, ניתן להשתמש בג'ל החומר הסיכה כדי לשדרג את החוויה החושית ולהגביר את ההנאה.
8) יש להימנע משימוש בויברטור במים שאינם טבעיים, כמו מים מלחים או בריכה עם כימיקלים, כדי לשמור על איכות המוצר ולמנוע נזקים.
9) במידה ומופיעים תסמינים של נזק או תקלה במוצר, יש להפסיק את השימוש מיד ולפנות לספק המוצר לקבלת הוראות נוספות ותיקונים.
10) נכון לכל מוצר הינו חשוב לקרוא את הוראות השימוש והתחזוקה של היצרן ולהפעילו בצורה נכונה ובטוחה למניעת נזקים ולהבטחת החוויה הטובה ביותר.
3) ניתן להתאים את מהירות הרטט והמקצב היניקה לפי העדפות המשתמשת. זה מאפשר להתאים את הויברטור לרמת הנוחות האישית ולחווית העינוג המועדפת עליה.

4) למוצר יש עיצוב חדשני וארגונומי המאפשר שליטה נוחה וקלה בשימוש. כך, המשתמשת יכולה להתרכז בחווית העינוג ולא להפסיק אותה בשביל להתמודד עם תפעול המכשיר.

5) הויברטור עמיד במים, מה שמאפשר שימוש גם במקומות רטובים כמו המקלחת או האמבטיה. זה מעניק חוויה מרעננת וחדשנית.

6) הטעינה של הויברטור פשוטה ונוחה. ניתן לטעון אותו באמצעות כבל USB, וזה מאפשר גם שימוש בכל מקום שיש בו מצת USB. כך, אפשר להביא את הויברטור לטיולים או לנופשים ולהנות מחוויה משוגעת בכל זמן ובכל מקום.

7) על מנת לשמור על הויברטור במצב טוב ונקי, מומלץ לשטוף אותו לאחר השימוש במים וסבון או בחומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. לאחר מכן, יש להניחו להתייבש לפני שמירתו בקופסא.

בסיכום, ויברטור היניקה הוא מוצר איכותי וחדשני המעניק חווית עינוג משוגעת. בעזרת מגוון המקצבים והפונקציות השונות, ניתן להתאים את הויברטור לצרכי המשתמשת האישיים וליהנות מחוויה מותאמת אישית. בנוסף, העמידות במים והטעינה הנוחה מאפשרים שימוש נוח ופשוט בכל מקום ובכל זמן. עם טיפוח ותחזוקה נכונים, ניתן להאריך את חיי הויברטור וליהנות ממנו לאורך זמן.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “הויברטור לזוגות Carlota G-spot and Suction Vibrator”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן