מידע נוסף

מותג:B Swish

אביזר:ביצת רטט

מצבים לבחירה:6 מצבי רטט

עשוי מ:ABS + סיליקון רפואי

סוללות:2 AAA

עמידות במים:עמידות מלאה במים

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

300.00

ביצת רטט איכותית של המותג האמריקאי המוביל BSwish.

תיאור

ביצת רטט איכותית מהמותג האמריקאי BSwish היא הדגם Bnaughty Deluxe. הביצה מגיעה עם 6 מצבים שונים שניתן לשלוט בהם באמצעות השלט המצורף. היא מומלצת במיוחד לנשים לשחק עם עצמן או לשחק בזוג.

השימוש במוצרי המין מחייב תחזוקה ושימוש נכון. מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה מבוססי מים כדי להגיע להנאה מקסימלית ולחזק את התחושה. לאחר השימוש, יש לשטוף את הביצה במים נקיים וסבון קל, ולאחר מכן להשתמש בחומר ניקוי מיוחד למוצרי המין. יש להשתמש במוצר זה על בסיס יומי.

B Swish היא חברת מותג מובילה מאוד בתחום המוצרים המיניים. החברה הוקמה בשנת 2007 ומציעה מגוון רחב של מוצרים איכותיים ואלגנטיים לנשים. B Swish מציעה שלוש רמות שונות של איכות: Classic, Deluxe ו-Premium. מותג זה מומלץ במיוחד לנשים שמחפשות אביזר מין ראשון להתנסות עימו.

לסרטון הבא תוכלו לצפות בפרטים נוספים על הביצה:
[הכנסת סרטון]

בסוף המאמר, תוכלו למצוא קישור לקניית הביצה באתר שלנו כדי להתחיל ליהנות מהמוצר המדהים הזה.
ביצת רטט Bnaughty Deluxe היא ביצת רטט איכותית של המותג האמריקאי המוביל BSwish. הדגם הזה מצויד בשישה מצבים שונים שניתן לשלוט בהם באופן נוח על ידי השלט המצורף. ביצת הרטט הזו מומלצת במיוחד לנשים, הן לשימוש בודד והן לשימוש זוגי.

על מנת לשמור על ביצת הרטט ולהבטיח את השימוש הטוב ביותר, יש לקחת בחשבון את ההנחיות הבאות:

1. אחזקה ושימוש במוצרי המין: מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בזמן השימוש במוצרי המין. זה יעזור לך להינות מההנאה המרבית ולהעצים את התחושה שלך כמה שניתן.

2. ניקוי ביצת הרטט: לאחר השימוש, יש לשלוף את הסוללות מהמוצר ולשטוף את ביצת הרטט בעזרת מים נקיים וסבון קל. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי שמיועד למוצרי המין. לאחר הניקוי, יש להשאיר את ביצת הרטט להתייבש לגמרי לפני שמחזירים אותה לקופסא.

אם אתה מחפש מידע נוסף על המותג BSwish, הנה כמה פרטים על החברה:
החברה BSwish הוקמה בשנת 2007 בקליפורניה בעיר לוס אנג'לס והיא מתמחה ביצירת מוצרים איכותיים ואלגנטיים לנשים. החברה מציעה שלוש רמות איכות שונות: Classic, Deluxe ו-Premium. ביצת הרטט Bnaughty Deluxe שלנו משתייכת לרמת ה-Deluxe, שמציעה מוצרים ברמת איכות גבוהה יותר. הרמה הזו מתאימה במיוחד לנשים שמחפשות אביזר מין ראשון להתנסות עימו.

אז אם אתה מחפש ביצת רטט איכותית ומהממת, מומלץ לשקול את ביצת הרטט Bnaughty Deluxe של BSwish. היא מציעה חוויה מהנה ומרגשת, בין אם אתה משחק לבד או עם שותף/שותפה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ביצת רטט סגול B Swish – Bnaughty Deluxe”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן