מידע נוסף

עשוי מ:ABS

מצבים לבחירה:7 מצבי רטט

אביזר:ביצת רטט

מותג:Odeco

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עמידות במים:עמידות ביצה במים (ללא שלט)

סוללות:2 AAA

60.00

ביצת רטט 7 מצבים

תיאור

ביצת רטט מבית ODECO היא מוצר מהנאה ומהפנט עבור נשים. היא מצוידת ב-7 מצבים שונים שניתן לשלוט בהם בנוחות על ידי השלט המצורף. ביצת הרטט מומלצת לשימוש בזמן משחק עצמאי או זוגי.

כדי להבטיח הנאה מקסימלית מהמוצר, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים. זה יעזור להעצים את התחושה ולהבטיח חוויה טובה יותר.

לאחר השימוש, חשוב לשטוף את ביצת הרטט (אין לשטוף את השלט) במים נקיים וסבון עדין. כדאי גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. לאחר הניקוי, יש להשאיר את הביצה להתייבש לפני שהיא מוחזרת לקופסא.

השקפים שונים בנוגע לשימוש במוצרי המין, אך על מנת להבטיח בטיחות וניקיון יעיל, עובדות אלו יכולות לשפר את החוויה ולהבטיח שימוש נעים ובטוח.
המאמר מתאר את ביצת הרטט מבית ODECO, שהיא מוצר מין הנשלט בעזרת שלט. המאמר ממליץ על השימוש בביצת הרטט על ידי נשים, במשחקים בודדים או זוגיים.

לפני השימוש במוצרי המין, כדאי להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים כדי להגיע להנאה מרבית ולהעצים את התחושות. כשסיימתם את השימוש, יש לשטוף את ביצת הרטט במים נקיים וסבון (אך לא את השלט) ולהשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי המין. לאחר הניקוי, יש להתייבש את ביצת הרטט לפני שתחזר לקופסא.

בכל זאת, מומלץ לעקוב אחרי ההוראות הפרטיות של היצרן על מנת להבטיח את השימוש הנכון והבטיחות של המוצר.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ביצת רטט 7 מצבי רטט – Odeco”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן