ביצת רטט עוצמתית מסיליקון Seven Creations- Dual Layer Vibrating Bullet בצבע סגול

מידע נוסף

אביזר:ביצת רטט

מותג:Seven Creations

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

סוללות:2 AAA(כלול)

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:ABS+ Silicone

קוטר מירבי:2 ס"מ

אורך ביצה:3 ס"מ

מצבים לבחירה:7 מצבי רטט

239.00

ביצת רטט ועוצמתית מסיליקון בעלת 7 מצבי רטט של מותג אביזרי המין המוביל Seven Creations.

תיאור

ביצת הרטט Dual Layer הינה ביצת רטט עוצמתית ושקטה במיוחד העשויה משכבה כפולה של סיליקון רפואי מתקדם מבית מותג אביזרי המין המוביל Seven Creations. היא נחשבת לאחת הנעימות ואיכותיות בעולם, וזאת הודות לשיכבת סיליקון כפולה העוטפת את ביצת הרטט ומאפשרת מגע נעים במיוחד. תוכלו לבחור מבין 7 מצבים שונים באמצעות השלט הנוח לתפעול, הכולל אפשרות להשתמש בביצת הרטט כחלק ממשחק זוגי או להנות מהיאחזות בבדידות.

נכון לשימוש במוצרי המין, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן. לאחר השימוש, יש להוציא את הסוללות ולנקות את האביזר בעזרת מטלית לחה ומעט סבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. לאחר מכן, יש להניחו להתייבש לטרם החזרתו לקופסא.
3) כדי להבטיח את אריזת המוצר ושמירתו במצב הטוב ביותר, יש לשים את הביצה בקופסא המקורית שלה או לשים אותה בתיק נשיאה מיוחד לאביזרי מין.
4) יש להימנע משימוש בכלים חדים או מקטעים על ביצת הרטט, כזה שיכול לפגוע בשכבת הסיליקון ולגרום נזק למוצר.
5) יש להימנע משימוש בביצת הרטט במים מאוד חמים או במים רותחים, כדי למנוע שיפור וקרע בשכבת הסיליקון.
6) במידת הצורך, ניתן למרוח קצת ג'ל אינטימי או סיליקון על ביצת הרטט לשיפור החוויה והנוחות בעת השימוש.
7) יש להימנע משימוש בשמנים מינרליים או חומרים כימיים חזקים על ביצת הרטט, כדי למנוע נזק לשכבת הסיליקון.
8) יש לשמור את ביצת הרטט במקום מוצל ויבש כאשר אין שימוש בה, כדי להבטיח את שמירת המוצר על תקינתו ועמידותו לאורך זמן.

ביצת הרטט Dual Layer מבית Seven Creations היא בחירה מעולה לכל מי שמחפש חווית רטט מושלמת ואיכותית. עם שכבת הסיליקון הכפולה הייחודית, היא מספקת תחושה נעימה ומרגיעה במיוחד. עם 7 מצבי רטט שונים לבחירה, היא מתאימה לכל סוגי התענוגות והמשחקים המיניים. כמו כן, ניתן לטפל ולשמור על המוצר בצורה נכונה על מנת להבטיח את תקינתו ושימושו הארוך טווח.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ביצת רטט עוצמתית מסיליקון Seven Creations- Dual Layer Vibrating Bullet בצבע סגול”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן