מידע נוסף

עשוי מ:סיליקון רפואי

קוטר מירבי:3.4 ס"מ

אורך כולל:17 ס"מ

מצבים לבחירה:10 מצבי רטט

אביזר:ביצת רטט נטענת

מותג:Tradenoche

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

סוללות:נטען עם כבל USB

עמידות במים:עמיד במים

249.00

Adoree – ביצת רטט נטענת מבית יצרנית אביזרי המין הספרדי Tradenoche

תיאור

Tradenoche – Adoree

ביצת רטט באיכות פרימיום של מותג אביזרי המין הספרדי Tradenoche היא פריט חובה באישה שרוצה ליהנות מעיסוי מהנה ומרומם. הביצה עשויה מסיליקון היפואלרגני, המתאים גם לעור רגיש, ומגיעה עם 10 מצבי רטט משתנים שיכולים לספק עיסוי שמח ומרגיע למשך זמן ממושך. בנוסף, ניתן לשלוט במצבי הרטט בקלות באמצעות שלט רחוק, כדי להתאים את החוויה לצרכים האישיים שלך.

כדי לשמור על ביצת הרטט במצב מיטבי, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים, שיסייעו להעצים את התחושה ולהגיע להנאה מקסימלית. לאחר השימוש, יש לשטוף את הביצה בזהירות באמצעות מים ומעט סבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. חשוב להימנע ממגע עם החלקים החשמליים במהלך הניקוי. לאחר השטיפה, יש להניח את ביצת הרטט להתייבש בטרם החזרתה לקופסא, כדי לשמור על סטריליות המוצר.

הביצה Tradenoche – Adoree היא בחירה מושלמת למי שמחפשת עיסוי מהנה ומרגיע, באיכות פרימיום. תגוון את האינטימיות שלך ותעניק לעצמך רגעים של תענוג והתרגשות.
Tradenoche – Adoree: ביצת רטט פרימיום של מותג אביזרי המין הספרדי

ביצת הרטט Adoree של Tradenoche היא ביצת רטט באיכות פרימיום המספקת עיסוי מהנה ומרגיע לאישה. היצירה עשויה מסיליקון היפואלרגני ומגיעה עם 10 מצבי רטט משתנים שיכולים לספק חוויה מותאמת אישית במשך יותר משעה ברציפות. המצבים השונים ניתנים לבחירה באמצעות כפתור נוח הממוקם על הביצה וניתן לשלוט עליהם גם באמצעות שלט רחוק.

הביצה Adoree מיועדת לשימוש חיצוני ומתאימה לנשים שמחפשות להעניק לעצמן עיסוי מרגיע ומהנה לאיזון הגוף והנפש. היצירה עשויה מחומרים איכותיים ועמידים במיוחד, כך שניתן להשתמש בה בצורה נורמלית ולא משנה כמה פעמים בשבוע.

על מנת לשמור על יציבות וארוך טווח, חשוב לנקות את הביצה בכל פעם לאחר השימוש. מומלץ לשטוף את ביצת הרטט (ללא השלט) במים ומעט סבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. יש להימנע ממגע עם החלקים החשמליים במהלך הניקוי. לאחר מכן, יש להניח את הביצה להתייבש לגמרי לפני החזרתה לקופסא.

מוצרי המין של Tradenoche נועדו לענין אישי ולהנאה אישית ויש להשתמש בהם באחריות ובפרק זמן סביר. מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים לשיפור החוויה והנאה מקסימלית.

הביצה Adoree של Tradenoche היא בחירה מושלמת לנשים שמחפשות לגרום לעצמן חוויה חדשה ומרגיעה של עיסוי מהנה ומותאם אישית. היצירה מספקת רטט מושלם וחווית הנאה עליונה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ביצת רטט נטענת שלט רחוק”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן