מידע נוסף

מצבים לבחירה:10 מצבי רטט

אביזר:ביצת רטט

מותג:Seven Creations

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

סוללות:4 AA(כלול)

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:ABS

קוטר מירבי:3.5 ס"מ

אורך ביצה:13 ס"מ

209.00

ביצת רטט ועוצמתית בעלת 10 מצבי רטט של מותג אביזרי המין המוביל Seven Creations.

תיאור

ביצת הרטט Bullet Extreme היא ביצת רטט מבית Seven Creations, מותג המוביל בתחום אביזרי המין. הביצה עשויה מחומר ABS ומגיעה עם שלט תפעול קל ונוח, המאפשר לבחור מתוך 10 מצבים שונים. המוצר מותאם לשימוש יחיד או כחלק ממשחק זוגי, ומציע אחיזה נוחה בזכות קוטרו הרחב והמיוחד.

לשמירה על המוצר ושימושו בצורה הטובה ביותר, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים במהלך השימוש. זה יסייע להעצמת התחושה ולהנאה מקסימלית. לאחר השימוש, יש להוציא את הסוללות ולנקות את הביצה בעזרת מטלית לחה ומעט סבון או חומר ניקוי מיוחד לאביזרי מין. לאחר מכן, יש להשאיר את הביצה להתייבש טרם החזרתה לקופסא.
ביצת הרטט Bullet Extreme היא ביצת רטט מרהיבה שמגיעה מבית המותג המוביל Seven Creations. היא מיוצרת מחומר ABS איכותי המעניק לה עמידות ואיכות מרשימה. הביצה מגיעה עם שלט קל ונוח לתפעול, המאפשר לך לבחור מבין 10 מצבים שונים. תוכל להשתמש בביצת הרטט באוננות יחידנית או כחלק ממשחק זוגי מרתק. עיצוב הביצה מתאים באופן מושלם לאחיזה, בזכות קוטרה הרחב והמיוחד.

כדי להבטיח את השימוש המרבי והנאה מקסימלית מביצת הרטט, מומלץ בחום להשתמש בחומרי סיכה המיועדים לשימוש עם מוצרי המין. חומרי הסיכה הבסיסיים במים ישרשרו לך תחושות נהדרות ויעצמו את ההתרגשות שלך.

לאחר השימוש, חשוב להוציא את הסוללות מביצת הרטט ולנקות את האביזר בעדינות. ניתן לעשות זאת בעזרת מטלית לחה ומעט סבון או בעזרת חומר ניקוי מיוחד המיועד לאביזרי המין. יש לוודא שהביצה מתייבשה היטב לפני שתישובב בקופסא שלה.

עם ביצת הרטט Bullet Extreme תוכל לחוות חוויה מינית מרהיבה ומרגשת בכל פעם שתשתמש בה. היא חזקה, נוחה לשימוש ומעניקה תחושות תענוג עוצרות נשימה. כך שאל תחמיץ את ההזדמנות להוסיף קצת רענון והתרגשות לחיי המין שלך.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ביצת רטט גדולה 10 מצבי רטט Seven Creations- PVC Vibrating Bullet Extreme”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן