ביצת רטט חזקה עם שלט נטען המפיק 10 מצבי רטט שונים NMC – Persist

מידע נוסף

טעינה:נטען באמצעות USB מובנה בקצה המוצר

עשוי מ:ABS

מצבים לבחירה:10 מצבי רטט

אביזר:ביצת רטט

מותג:NMC

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עמידות במים:אינו עמיד במים

199.00

ביצת רטט איכותית המפיקה 10 מצבי רטט של המותג הותיק והמוביל NMC.

תיאור

ביצת רטט Persist היא ביצת רטט עוצמתית ואיכותית, המיוצרת מחומר PVC. מיוצרת על ידי המותג הוותיק והאיכותי NMC. הדגם מגיע עם 10 מצבים שונים שניתן לשלוט בהם באמצעות השלט המצורף, הנטען באמצעות USB שמובנה בשלט. ביצת הרטט מומלצת במיוחד לנשים, היא מתאימה לשחק בה באופן יחיד או במשחק זוגי.

נדבך לגבי אחזקה ושימוש הוא מאוד חשוב. בזמן השימוש במוצרי המין, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה המבוססים על מים כדי להבטיח הנאה מקסימלית וחוויה נעימה. לאחר השימוש, יש לשטוף את ביצת הרטט (ללא השלט) במים נקיים ולהוסיף קצת סבון או להשתמש בחומר ניקוי מיוחד למוצרי מין. כמו כן, לאחר הניקוי, יש להניחה להתייבש לפני שמחזירים אותה לקופסא.
ביצת הרטט Persist מבית המותג האיכותי והוותיק NMC היא בחירה מצוינת עבור נשים שרוצות להנות מחווית משחק סקס יחיד או זוגי מושלמת. היא עשויה מ-PVC איכותי ועוצמתי, המבטיח תחושה נעימה ומרהיבה.

דגם Persist מציע 10 מצבים שונים שניתן לשלוט בהם בקלות על ידי השלט המצורף. השלט נטען באמצעות חיבור USB מובנה, מה שהופך את השימוש בביצת הרטט לנוח ופשוט.

כדי להבטיח שימוש מושלם ומרענן, מומלץ בחום להשתמש בחומרי סיכה שמבוססים על מים. הם מסייעים להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה של תנועה טבעית.

לאחר השימוש, יש לשטוף את ביצת הרטט (ללא השלט) במים נקיים ולהוסיף קצת סבון עדין. בנוסף, ניתן להשתמש בחומר ניקוי מיוחד המתאים למוצרי המין. עליך לוודא שהביצה יובשה היטב לפני שמחזירים אותה לקופסא.

הביצה הרטט Persist היא השילוב המושלם של איכות, עוצמה ונוחות, והיא תשדרג את חוויית המשחק האינטימי שלך. נצל את ההזדמנות והשג את הביצה המדהימה הזו עוד היום!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ביצת רטט חזקה עם שלט נטען המפיק 10 מצבי רטט שונים NMC – Persist”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן