מידע נוסף

אביזר:ויברטור מקצועי לפרוסטטה

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:סיליקון רפואי

קוטר תחתון:4 ס

קוטר עליון:3 ס

מצבים לבחירה:9 מצבי רטט

229.00

ויברטור מקצועי לגבר לעיסוי פרוסטטה הערמונית העשוי סיליקון רפואי

המלאי אזל

תיאור

ויברטור לעינוג הערמונית

ויברטור אנאלי מקצועי עשוי סיליקון איכותי, הויברטור מעוצב במיוחד לחדירה אנאלית חלקה ונוחה במיוחד וגישה נוחה לנקודת ה-P אשר באזור הערמונית אצל הגבר. גירוי נקודת ה-P בדומה לנקודת ה-G הנשית, עוזרת לגבר להגיע לאורגזמה מהירה יותר וחזקה יותר. הרטט מתקבל באמצעות ויברטור המפיק 9 מקצבי רטט שונים. עמיד במים וניתן לשימוש בזמן הדוש או האמבטיה.

אחזקה ושימוש: בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן. לאחר השימוש יש לשטוף את הויברטור היטב עם סבון ומים או במגבוני ניקוי יעודיים לאביזרי מין תוך הימנעות מהרטבת אזור הטעינה.
הויברטור לעינוג הערמונית הוא כלי מין איכותי שמיועד לשיפור התענוג המיני הגברי. הויברטור עשוי מסיליקון איכותי ומעוצב במיוחד כך שיאפשר חדירה אנאלית חלקה ונוחה במיוחד. בנוסף, הויברטור מתאים לנקודת ה-P, אזור הערמונית הגברית המאפשרת אורגזמה חזקה ומהירה יותר.

הויברטור מגוון ב-9 מקצבי רטט שונים המספקים תחושות מושלמות ומהנות. כמו כן, הוא עמיד במים וניתן לשימוש במקומות רטובים כמו הדוש או האמבטיה.

כדי להבטיח שימוש בטוח ונעים, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים. זה יסייע להגברה של התענוג ויעזור לך להתחיל ולהמשיך בחוויה המינית בצורה מרתקת.

לאחר השימוש, חשוב לשטוף היטב את הויברטור עם סבון ומים או במגבוני ניקוי ייעודיים לאביזרי מין. יש להימנע מהרטבת אזור הטעינה כדי לשמור על אריזה מוצקה ואיכותית.

אז תפנק את עצמך והשתמש בויברטור האנאלי המקצועי הזה כדי להגיע לתענוג מיני מרהיב ומושלם!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור פרוסטטה נטען Landy”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן