ביצת אוננות מקורית תוצרת יפן Tenga – Egg "Street" Keith Haring

מידע נוסף

מותג:Tenga

אביזר:מאונן לגבר

עשוי מ:TPE

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

69.00

מאונן קומפקטי של יצרנית אביזרי האוננות לגבר היפנית המובילה Tenga אשר עוצבה על ידי האמן Keith Haring.

תיאור

אחזקה ושימוש:

1) לפני השימוש מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים להגברת ההנאה.
2) לאחר השימוש יש לשטוף היטב את המאונן עם מים חמים וסבון ולאוורר את המוצר.
טיפים לאחזקה ושימוש נכונים של המאונן:
1) לפני השימוש, מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים על מנת להגביר את ההנאה מהמאונן. חומר הסיכה יכול להיות בצורת ג'ל או נוזל והוא משמש להקל על החדירה וההפעלה של המאונן. הסיכה מאפשרת תחושה חלקה וחלקה יותר במהלך השימוש ועשויה להגביר את הנאה ותענוג המיני.
2) לאחר השימוש, חשוב לשטוף היטב את המאונן עם מים חמים וסבון. ניתן להשתמש בברז או בקערה עם מים חמים וסבון עדין על מנת להסיר כל נותרי החומרים והלוסיות מהשימוש הקודם. חשוב לשטוף היטב את כל הפינות והפרטים של המאונן, על מנת למנוע צביעה או נידוף של כל חומרים לא רצויים בשימושים הבאים.
3) לאחר השטיפה, יש לאוורר היטב את המאונן. ניתן למקם אותו על מגבת נקייה ולתת לו ליבוש טבעי, או להשתמש במגבת ניילון או נייר עבה על מנת למרוח ולנגב את המים הנותרים ולהפקיע את המאונן. חשוב לוודא שהמאונן יבש לחלוטין לפני שממקמים אותו באחסון, כדי למנוע ריחות לא נעימים או צביעה לא רצויה בשטיפות הבאות.
4) חשוב לאחסן את המאונן במקום נקי ויבש. ניתן למקם אותו בתיק אחסון מיוחד או באריזה מגינה על מנת לשמור על ניקיון ויבוש המאונן ולמנוע נזילות או נגיעה לחה שעשויות לגרום לפגיעה באיכותו ומראהו. יש להימנע מאחסון המאונן באותו מקום עם חפצים מתכלים או חומרים דביקים, כדי למנוע צביעה או נזילות של חומרים לא רצויים על המאונן.
5) יש לבדוק את המאונן לפני כל שימוש ולוודא שאין נזילות, שברים או תקלות בכלי המין. במידה ונמצאות תקלות או נזילות, יש להימנע מהשימוש ולהוריד את המאונן לתיקון או להחלפה. יש לשמור על אבטחת המין ושלמותו על מנת להבטיח שימוש בטוח ומהנה.
6) יש לשמור על המאונן בטמפרטורת חדר רגילה ולהימנע מאיחסוןו במקום חם או קר יותר מידי. טמפרטורות חמות או קרות מידי עשויות להשפיע על איכות החומרים ממנו עשוי המאונן ולגרום לפגיעה בגמישותו וביכולתו להתפעל באופן תקין.
7) חשוב לשמור על המאונן במקום שמוגן מפני נזקים חיצוניים כמו קרניים, שברים או נפילה מרובה. השמירה על המאונן במקום מוגן תסייע להאריך את חיי השימוש שלו ולשמור על איכותו.

כל הזכויות שמורות למאמר זה

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ביצת אוננות מקורית תוצרת יפן Tenga – Egg "Street" Keith Haring”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן