מידע נוסף

מותג:Vibe Therapy

אביזר:ויברטור פנינים פרימיום

מצבים לבחירה:7 מצבים מאלץ | 6 מצבי סיבוב | - 42 מצבים

אורך כולל:26.5 ס"מ

אורך חדירה:13 ס"מ

קוטר מירבי:4 ס"מ

סוללות:3 AA

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:סיליקון רפואי

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

400.00

Caratamo – ויברטור איכותי מסיליקון מסדרת Layla של המותג המוביל Seven Creations.

תיאור

ויברטור פנינים מסיליקון מסדרת אביזרי הפרימיום Layla מיועד לעינוג מירבי בזמן החדירה. הויברטור מצויד במאלץ אורגזמה לעינוג הדגדגן, פנינים לעיסוי ועינוג פתח הנרתיק. Caratamo מציע מנוע רטט לקצה הויברטור, עם 7 מהירויות רטט ו-3 מהירויות סיבוב, הניתנות לשליטה בקלות ובנוחות. ניתן לשלוט גם בכיוון הסיבוב של הפנינים להתאמה מושלמת להעדפות המשתמש. הויברטור עמיד במים וניתן לשימוש גם במקלחת או האמבטיה.

לשמירה על המוצר, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בזמן השימוש. לאחר השימוש, יש לשלוף את הסוללות ולשטוף את הויברטור במים וסבון או מגבוני ניקוי מיועדים לאביזרים מיניים. לאחר הניקוי, יש להניח את הויברטור להתייבש טרם החזרתו לאריזה.

סדרת Layla היא סדרה פרימיום של חברת Seven Creations, המתמחה באביזרי מין איכותיים. הסדרה כוללת מספר מוצרים מיניים איכותיים לנשים במחיר לא גבוה. המוצרים בסדרה מיוצרים מסיליקון באיכות גבוהה ומצוידים במנועי רטט חסכוניים לשימוש ממושך.
הויברטור פנינים מסיליקון מסדרת אביזרי הפרימיום Layla הוא מוצר מעוצב במיוחד שמספק עינוג מירבי בזמן השימוש. הויברטור מצויד במאלץ אורגזמה לעינוג הדגדגן, פנינים לעיסוי ועינוג פתח הנרתיק ומנוע רטט לקצה הויברטור ליצירת רטט חזק ומהיר. הויברטור מציע 7 מהירויות רטט שונות ו-3 מהירויות סיבוב הניתנות לשליטה בקלות ובנוחות. ניתן גם לשלוט בכיוון הסיבוב של הפנינים להתאמה מושלמת להעדפות המשתמש. הויברטור עמיד במים וניתן לשימוש במקלחת או באמבטיה.

לשמירה על הויברטור והשימוש הממושך בו, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים בזמן השימוש. נחוץ לשטוף את הויברטור במים ומעט סבון או מגבוני ניקוי ייעודיים לאביזרי מין לאחר השימוש. לאחר מכן, יש להתיבש את הויברטור לפני החזרתו לאריזה.

סדרת Layla היא סדרה מובילה של מוצרי הפרימיום מבית Seven Creations. הסדרה כוללת מגוון מוצרים איכותיים לנשים במחירים נוחים וזמינה לכולן. המוצרים בסדרה עשויים מסיליקון באיכות גבוהה ומצוידים במנועי רטט חסכוניים לשימוש ממושך ונוח. עם סדרת Layla תוכלו ליהנות מחוויה מינית איכותית ומרעננת.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור יוקרתי מסיליקון”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן