1,240.00

ויברטור יוקרתי של מותג אביזרי הפרימיום האמריקאי The Rabbit Company.

המלאי אזל

תיאור

G Spot Rabbit Crystalized מהווה אחד הויברטורים המתקדמים והמבוקשים ביותר בעולם היום. מיוצר על ידי המותג האמריקאי The Rabbit Company, הויברטור מציע מידות אידיאליות למתחילות ומגוון יתרונות מרשימים.

ה-G Spot Rabbit Crystalized מגיע עם טכנולוגיה מתקדמת ומנוע חזק המספק 6 מקצבים שונים ב-6 מהירויות שונות. תוכלי לבחור את המהירות המתאימה לך בעזרת הכפתורים הנוחים לשימוש בידית האחיזה.

עיצוב הויברטור נעשה בדיוק כך שתוכלי ליהנות מעיסוי נקודת ה-G והדגדוג באותו זמן במהלך החדירה. הדגם הזה של The Rabbit Company מיוצר במהדורה מוגבלת ומגיע עם מראה אקסלוסיבי ויוקרתי בזכות שיבוצם של קריסטלים על גבי ידית האחיזה.

כדי לשמור על הויברטור במצב טוב ולהבטיח שימוש בטוח ונעים, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים במהלך השימוש. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הויברטור עם סבון ומים או במגבוני ניקוי יעודיים. יש להימנע מהרטבת אזור הטעינה ולהניח את הויברטור להתייבש בטרם שימוש נוסף.

בסיכום, G Spot Rabbit Crystalized הוא ויברטור מתקדם ומרהיב שמספק עיסוי משובח ועינוג מרובה. השילוב של הטכנולוגיה החדשנית, העיצוב הארגומני והמראה האקסלוסיבי הופכים אותו לאביזר יוקרתי מבוקש במיוחד בקרב נשים וגם גברים שמחפשים מוצר איכותי ויוקרתי לשדרג את חיי המין שלהם.

ה G Spot Rabbit Crystalized מציעה למשתמשים איכות יוקרתית וחווית משגעת של הנאה מינית. הויברטור מעוצב בצורה ארגונומית כדי להבטיח נוחות מרבית בעת השימוש ומגוון תכונות מתקדמות שיאפשרו לכם לחוות עינוג מוחלט.

הויברטור מגיע עם ששה מקצבים שונים בשישה מהירויות שונות לבחירתכם. תוכלו לשלב ולשנות בין המקצבים והמהירויות באמצעות כפתורי השליטה הנוחים שנמצאים על ידית האחיזה של הויברטור. בכך יהיה לכם שליטה מלאה על חוויית העיסוי והתענוג שלכם.

בנוסף, ה G Spot Rabbit Crystalized מצויד במנוע חזק שיאפשר לכם ליהנות מעוצמת רעידות מרהיבות. הויברטור מתחבר לחשמל באמצעות כבל USB, כך שתוכלו לטעון אותו בקלות ובפשטות. זה מאפשר לכם להשתמש בו בזמן נסיעות או בכל מקום אחר שתרצו.

המידות האידאליות של הויברטור מאפשרות למתחילות להתנסות בו בקלות ובנוחות. הוא מספק עיסוי מדויק של נקודת ה-G וגם דגדוג נעים במקביל. עיצובו הקלאסי והיוקרתי של הויברטור יוסיף רושם של אקסלוסיביות ויוקרה לחווית השימוש שלכם.

ה G Spot Rabbit Crystalized הוא חלק ממהדורה מוגבלת של המותג האמריקאי The Rabbit Company. הויברטור מגיע עם קריסטלים מוברשים על ידית האחיזה, שמעניקים לו מראה מרהיב ויוקרתי. זהו אביזר יוקרתי במיוחד שמתאים לנשים וגברים שמחפשים את החוויה המינית הכי טובה והכי יוקרתית שאפשר.

טיפים לאחזקה ושימוש:

1) בזמן השימוש בויברטור, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים. זה יספק לכם הנאה מקסימלית ויחזק את התחושה שלכם.

2) לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור היטב עם סבון ומים או באמצעות מגבוני ניקוי יעודיים לאביזרי מין. יש להימנע מהרטבת אזור הטעינה. לאחר השטיפה, יש להניח את הויברטור במקום יבש עד שיתייבש לחלוטין.


חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור יוקרתי במהדורה מוגבלת The Rabbit Company – The Classic Rabbit Crystalized”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן