מידע נוסף

מותג:Vibe Therapy

אביזר:ויברטור פרימיום

מצבים לבחירה:7 מצבי רטט | 3 מהירויות סיבוב - 21 מצבים

אורך כולל:26 ס"מ

אורך חדירה:13 ס"מ

קוטר מירבי:4 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמיד במים

סוללות:3 AAA

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

499.00

ויברטור מאלץ אורגזמה יוקרתי עשוי סיליקון של מותג הפרימיום Vibe Therapy.

תיאור

ויברטור סיליקון מותג Vibe Therapy מעניק לך חווית עיסוי משוגעת. הויברטור מגיע עם 7 מצבי רטט שונים ו-3 מהירויות סיבוב, מאפשר לך להתאים את העיסוי לצרכים המדויקים שלך. הוא עשוי מסיליקון גמיש וחלק, המאפשר לך להרגיש נוחות והנאה מקסימלית. הויברטור מתאים לנשים מנוסות וגם למתחילות שמחפשות חווית עיסוי מהנה ואיכותית.

כדי לשמור על הויברטור במצב מיטבי, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים בזמן השימוש. זה יעזור לך ליהנות מחווית העיסוי המרעננת ביותר. לאחר השימוש, יש לנקות את הויברטור במים נקיים וסבון עדין או בחומר ניקוי מיוחד למוצרי מין. אין לשכוח להוריד את הסוללות לפני הניקוי. יש להשאיר את הויברטור להתייבש לפני שמירתו בקופסא.

סדרת Vibe Therapy היא סדרה מובילה של חברת Seven Creations. הסדרה מציעה מגוון רחב של אביזרי מין איכותיים עבור נשים. המוצרים בסדרה עשויים מסיליקון איכותי ומעניקים רטט חסכוני ומרענן. הם מתאימים לשימוש ממושך ועמידים לאורך שנים. עם Vibe Therapy, תוכלי ליהנות מחווית עיסוי מושלמת שתעניק לך הרגשה של שקט ושלווה.
למוצר זה יש עיצוב מרהיב בגוון שחור משולב בזהב, המעניק לו מראה אלגנטי ומפואר. הויברטור מגיע עם קופסא איכותית ומסוגננת, המאפשרת אחסון בטוח ונוח למוצר בין השימושים. הסדרה היא חלק ממותג הפרימיום Vibe Therapy שזוכה להערכה רבה בתעשיית המין.

הויברטור נועד להעניק לך חוויה עיסוי מושלמת ומהנה. בעזרת ה-7 מצבי הרטט השונים וה-3 מהירויות הסיבוב, תוכל להתאים את הויברטור לצרכים שלך וליהנות מעיסוי מדויק ומותאם אישית. המרקם החלק והגמישות של הויברטור מספקים תחושה נעימה ומרגיעה בזמן השימוש.

הויברטור מתאים במיוחד לנשים מנוסות, אך גם למתחילות המחפשות חוויה איכותית ונעימה. עם עוצמת רטט בינונית, הוא מתאים לשימוש יומיומי ומאפשר תמיכה בעיסוי נקודת הג'י, הדגדגן והנרתיק. בנוסף, הויברטור עמיד ומתאים לשימוש לאורך שנים.

לשמירה על הויברטור במצב הטוב ביותר, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה המיועדים למוצרי מין, שהינם על בסיס מים. זה יסייע לך להשיג הנאה מקסימלית מהמוצר ולהעצים את התחושה שלך. לאחר השימוש, חשוב לשטוף את הויברטור במים נקיים וקצת סבון, וכן להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. לאחר הניקוי, מומלץ להשאיר את הויברטור להתייבש לפני שמחזירים אותו לקופסא.

סדרת Vibe Therapy היא סדרה מובילה של חברת Seven Creations, המציעה מגוון רחב של אביזרי מין איכותיים לנשים. הסדרה מיועדת לנשים המחפשות אביזר איכותי במחיר נוח יחסית. בשימוש בסדרה, נעשה שימוש נרחב בסיליקון באיכות גבוהה ובמנועי רטט חסכוניים, המספקים חוויה מושלמת ומפנקת.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור יוקרתי Vibe Therapy – Serenity”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן