ויברטור סטרוניק יוקרתי מקורי תוצרת פאן פקטורי גרמניה Fun Factory – Stronic Real

מידע נוסף

מותג:Fun Factory

אביזר:ויברטור יוקרתי דופק

מצבים לבחירה:10 מצבי דפיקה

אורך כולל:20 ס"מ

אורך חדירה:14 ס"מ

קוטר מירבי:4 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמידות מלאה במים

מקור מתח :טעינה עם כבל USB

זמן טעינה:6-8 שעות

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

890.00

ויברטור סיליקון מסדרת היוקרה Stronic של מותג הפרימיום הגרמני Fun Factory.

תיאור

ויברטור סיליקון יוקרתי של מותג הפרימיום הגרמני Fun Factory המשלב בין עיצוב ארגונומי ואלגנטי לשימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר. דגם זה הוא מסדרת Stornic הנחשבת לסדרה היוקרתית והמתקדמת ביותר של החברה. Stronic Real הינו דגם חדיש וקטן המידות של המותג הגרמני בשונה מויברטורים אחרים, דגם זה מצויד בטכנולוגית דפיקה בה הויברטור נע אחורה וקדימה ב-10 מקצבים שונים אשר ניתנים לשינוי ע"י מתגי הפלוס והמינוס בשלט הבקרה שבבסיס הויברטור. במקום תנועת הרטט הרגילה דבר המבטיח לך תחושה שאף פעם לא חווית. בזכות הצורה שלו ותנועת הדפיקה הויברטור מושלם לחיפוש ועינוג נקודת ה-G, נקודת ה-O ונקודת ה-A. הויברטור מומלץ לנשים המחפשות ויברטור נוסף לחוויה חדשה או כויברטור ראשי הנחשב לאחד המתקדמים והמהנים ביותר בעולם כיום.

חשוב לדעת: הויברטור מצויד במנגנון מגנטי מיוחד המספק את פעולת הדפיקה. אין להשתמש במוצר בקרבת קוצבי לב או מכשירים רפואיים נוספים העלולים להיות מושפעים מהמגננון המגנטי.

אחזקה ושימוש:
1) בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן.
2) לאחר השימוש יש לשטוף את הויברטור על ידי מים נקיים וקצת סבון ואפשרי גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. כמו כן לאחר הניקוי, יש להניחו להתייבש בטרם החזרתו לקופסא.

חשוב מאוד לדעת: מוצר זה מכיל סוללת ליתיום נטענת ועל מנת לשמור על תקינותו של המוצר חובה לבצע טעינה והפעלה למוצר לפחות אחת לחודש.

כל המוצרים המכילים סוללת ליתיום מכל החברות בעולם נדרשות לעשות פעולה זו על מנת לשמור על תקינותו של המוצר.

על החברה:
Fun Factory הינה יצרנית אביזרי מין אשר נוסדה בשנת 1998 בברמן שבגרמניה, החברה החלה את דרכה כחברה קטנה לייצור מוצרי סיליקון ולמעשה היא היתה החלוצה בתחום אביזרי המין אשר ייצרה מוצרי מין מסיליקון רפואי וזאת תוך
"הויברטור Stronic Real של מותג הפרימיום הגרמני Fun Factory הוא מוצר מתקדם ויוקרתי שמציע חווית ענג מושלמת. בעיצובו הארגונומי והאלגנטי, הויברטור משלב טכנולוגיה מתקדמת ומספק תנועת דפיקה ייחודית. עם 10 מקצבי דפיקה שונים, הויברטור מסוגל להעניק תחושות של תנועה אחורה וקדימה, מה שמאפשר חוויה חדשה ומרתקת.

המוצר מתאים לנשים המחפשות להביא חוויה חדשה לחיי המין שלהן או למי שרוצה להוסיף ויברטור נוסף לקולקציית המוצרים שלהם. עם צורתו המותאמת לחיפוש ועינוג נקודת ה-G, נקודת ה-O ונקודת ה-A, הויברטור הזה הוא אחד מהמתקדמים והמהנים ביותר בעולם היום.

לטובת המשתמשים, חשוב לדעת שהויברטור מצויד במנגנון מגנטי מיוחד המספק את תנועת הדפיקה. נשים שמשתמשות במוצרי המין עם קוצבי לב רגילים או משתמשות במכשירים רפואיים עשויים להיות מושפעות מהמגנטים. לכן, יש להימנע משימוש בויברטור קרוב למכשירים אלו.

לקבלת החוויה המיטבית מהויברטור, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים. כמו כן, אחרי השימוש, יש לשטוף את הויברטור במים נקיים וסבון עדין או בחומר ניקוי מיוחד למוצרי מין. אחרי הניקוי, יש להימנע מהחזרת הויברטור לקופסא עד שהוא יתייבש היטב.

חשוב לדעת שהמוצר מכיל סוללת ליתיום, ולכן, על מנת לשמור על תקינותו של הויברטור, יש לבצע טעינה והפעלה לפחות פעם בחודש. כל מוצרים המכילים סוללת ליתיום מצריכים פעולה דומה כדי לשמור על תקינותם.

Fun Factory היא יצרנית מובילה בתחום מוצרי המין, והיא מציעה מגוון רחב של אביזרים מעולים. החברה נוסדה בשנת 1998 והחלה כחברה קטנה שייצרה מוצרי סיליקון מקצועיים. היומים, היא אחת החברות המובילות בעולם בתחום ומציעה מוצרים עם עיצוב מקורי ומיוחד. כל מוצרי Fun Factory מיוצרים במפעלי החברה בגרמניה ועוברים תהליך איכות מחמיר כדי להבטיח את האיכות והתקינות של המוצרים.

אם אתם מחפשים ויברטור מתקדם ומהנה, הויברטור Stronic Real של Fun Factory הוא הבחירה המושלמת עבורכם."

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור סטרוניק יוקרתי מקורי תוצרת פאן פקטורי גרמניה Fun Factory – Stronic Real”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן