ויברטור יוקרתי אדום תוצרת פאן פקטורי גרמניה Fun Factory – Bi Stronic Fusion

מידע נוסף

אורך כולל:22 ס"מ

אביזר:ויברטור מאלץ אורגזמה

חברה:Fun Factory (גרמניה)

טעינה:16 שעות

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:סיליקון רפואי

קוטר מירבי:4 ס"מ

אורך חדירה:11 ס"מ

999.00

ויברטור סיליקון יוקרתי מסדרת Stronic מבית יצרנית אביזרי המין המובילה בגרמניה Fun Factory.

תיאור

דגם זה הוא המתקדם והיוקרתי ביותר מסדרת Stronic האקסלוסיבית. הויברטור מצויד בטכנולוגית דפיקה בה הויברטור נע אחורה וקדימה ב-8 מקצבים שונים במקום תנועת הרטט הרגילה דבר המבטיח לך תחושה שאף פעם לא חווית. בנוסף, Stronic Bi Fusion נותן לך לבחור מבין 6 מצבי רטט שונים לעינוג הדגדגן. ויברטור מתקדם זה מצויד ב-2 מנועי הניתנים להפעלה בנפרד כך שאת יכולה לבחור ליהנות רק מתנועת הדפיקה או רק מעינוג הדגדגן. הויברטור עמיד בפני מים ומיועד לנשים המחפשות ליהנות מאחד אביזרי המין האיכותיים והיוקרתיים שיש כיום בעולם.

בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן. לאחר השימוש יש לשטוף את הויברטור על ידי מים נקיים וקצת סבון ואפשרי גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. כמו כן לאחר הניקוי, יש להניחו להתייבש בטרם החזרתו לקופסא.

חשוב מאוד לדעת: מוצר זה מכיל סוללת ליתיום נטענת ועל מנת לשמור על תקינותו של המוצר חובה לבצע טעינה והפעלה למוצר לפחות אחת לחודש. כל המוצרים המכילים סוללת ליתיום מכל החברות בעולם נדרשות לעשות פעולה זו על מנת לשמור על תקינותו של המוצר.
אם את מחפשת לשדרג את חוויית המין שלך בצורה מוחלטת ומרהיבה, דגם Stronic Bi Fusion הוא בדיוק מה שאת צריכה. הויברטור המתקדם והיוקרתי הזה מציע טכנולוגיית דפיקה ייחודית שמאפשרת תנועה קדימה ואחורה במקצבים שונים, ומעניקה לך תחושה חדשה ומרעננת של עינוג ללא תחושת רטט רגילה. עם 6 מצבי רטט שונים לעינוג הדגדגן, תוכלי לבחור את התחושה המועדפת עליך בכל רגע נתון.

בנוסף, Stronic Bi Fusion מצויד ב-2 מנועים הניתנים לשליטה נפרדת, כך שתוכלי להנות מתנועת הדפיקה או מעינוג הדגדגן לבדם. הויברטור עמיד במים, מה שהופך אותו למוצר אידיאלי עבור נשים שמחפשות אביזרי מין איכותיים ויוקרתיים.

אך כדי לשמור על תקינותו של המוצר ולהבטיח חווית מין מיטבית, חשוב להתחיל בתחזוקה ובשימוש נכון. מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שבסיס מים במהלך השימוש כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה. לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור במים נקיים וסבון קל, ולאחר מכן להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין על מנת להבטיח ניקיון מוחלט. יש להתיש את הויברטור לפני החזרתו לקופסא כדי למנוע רטיבות ונזקים.

חשוב לציין שמוצר זה מכיל סוללת ליתיום נטענת. כדי לשמור על תקינותו ועל חיי הסוללה, חשוב לטעון ולהפעיל את הויברטור לפחות פעם בחודש. זו פעולה חיונית שיש לבצע על מנת להבטיח שהמוצר ימשיך לתת לך חוויות מין מרהיבות ומהנות.

לסיכום, Stronic Bi Fusion הוא הדגם המתקדם והיוקרתי ביותר מסדרת Stronic האקסלוסיבית. הטכנולוגיה הייחודית שלו והאפשרויות הרבות שהוא מציע מבטיחות חווית מין מושלמת ומרהיבה. אז אם את מחפשת אביזר מין יוקרתי ואיכותי, Stronic Bi Fusion הוא הבחירה המושלמת עבורך.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור יוקרתי אדום תוצרת פאן פקטורי גרמניה Fun Factory – Bi Stronic Fusion”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן