699.00

ויברטור יוקרתי נטען מסליקון Body Safe של מותג ביזרי המין Rabbit Essentials

תיאור

כותב המאמר ממליץ בחום על הויברטור מסיליקון מסדרת Body Safe Silicone הנטען באמצעות כבל USB. הויברטור מעוצב במיוחד כדי לספק עינוג מירבי בזמן החדירה, ובחלקו העליון של הויברטור יש תכונת "Throbbing Shaft" שמסתובב במהלך השימוש ומוסיף תחושה עילאית. הויברטור מצויד במאלץ אורגזמה וב-7 מהירויות רטט שונות הניתנות לשליטה בקלות באמצעות כפתורי ה-LED בבסיס הויברטור.

הייחודיות של הויברטור נמצאת באפשרות לנעול את הויברטור כדי למנוע פעולה תקלה בעת הובלה. הויברטור מגיע באריזה מהודרת המתאימה כמתנה.

למעבר לתחזוקה ושימוש, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים ולנקות את הויברטור לאחר השימוש במים נקיים וסבון. כמו כן, יש לשטוף את הויברטור ולהשתמש בחומר ניקוי מתאים למוצרי מין. לאחר הניקוי, יש להתיבש את הויברטור לפני ההחזרה לאריזה.
הויברטור המומלץ לשנת 2019 – אחד הויברטורים המבוקשים ביותר!

בין הויברטורים המתקדמים והמומלצים ביותר לשנת 2019, נמצא הויברטור מסיליקון נטען באמצעות כבל USB מבית Rabbit Essentials. הויברטור המדהים הזה מציע חוויה עילאית ומרהיבה של עינוג מתמיד בזמן החדירה.

עם חומר הסיליקון המקורי והנעים ביותר, הויברטור מעניק תחושה מדהימה של חלקות ורכות לעור, יחד עם תחושת חום נעימה במגע. בנוסף, הויברטור מתאים לשימוש אישי ומגוון עמידויות גבוהות למים, מה שהופך אותו למוצר מושלם לשימוש במקלחת או באמבט.

הויברטור מגיע עם פונקציות מתקדמות ומגוון רחב של מהירויות רטט שונות, כולל 3 מנועי רטט חזקים הניתנים לשליטה בקלות ובנוחות באמצעות כפתורי ה-LED המוארים שבבסיס הויברטור. בנוסף, הויברטור מצויד במאלץ אורגזמה לעינוג הדגדגן בזמן החדירה, המוסיף תחושה נוספת של הנאה וסיפוק.

למעבר לייחודיותו הטכנולוגית, הויברטור מציע גם את היתרון הייחודי של מצב נעילה. על ידי לחיצה כפולה על כפתורי הפלוס והמינוס, ניתן לנעול את הויברטור בקלות ולהעבירו למצב נעילה, מה שמונע פעולה תקלה במקרה והויברטור נפתח במקרה של הזזתו.

הויברטור מגיע באריזה מהודרת ומעוצבת המתאימה למתנה מושלמת לכל אישה. בנוסף, ניתן להוסיף חומרי סיכה על בסיס מים לחווית העינוג המרהיבה של הויברטור.

חשוב לציין כי על מנת לשמור על הויברטור במצב מיטבי, מומלץ לטפל בו בקפידה. לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור במים נקיים ולנקותו עם מעט סבון. כמו כן, ניתן להשתמש בחומרי ניקוי המתאימים למוצרי מין. לאחר הניקוי, יש להניח את הויברטור לייבוש מוחלט טרם החזרתו לאריזה.

בסופו של דבר, הויברטור המומלץ לשנת 2019 מבית Rabbit Essentials הוא בחירה מושלמת לכל אישה שמחפשת עינוג והנאה מירבית בזמן החדירה. בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת והחומרים האיכותיים, הויברטור מספק חוויה מושלמת של עינוג והנאה עם תחושה ייחודית של חלקות ורכות.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור יוקרתי נטען עם 3 מנועי רטט Rabbit Essentials – Rechargeable Realistic Rabbit”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן