מידע נוסף

מותג:Vibe Cotour

אביזרויברטור אלץ אורגזמה

מצבי רטט7 מצבי רטט שונים

אורך ויברטור כ- 23 ס"מ

קוטר מקסימליכ-3.5 ס"מ

טעינהבאמצעות כבל USB

זמן טעינה כ-6-8 שעות

עמידות למיםעמיד למים

770.00

ויברטור פנינים יוקרתי מסיליקון מסדרת Vibe Cotour של המותג המוביל Seven Creations.

תיאור

ויברטור סיליקון היפואלרגני של Vibe Cotour הוא אביזר ייחודי מסדרת היוקרה של Seven Creations. הוא מעוצב בצורתו לנשים שרוצות להגיע לעינוג מירבי בזמן החדירה. המוצר מצויד במאלץ אורגזמה לעינוג הדגדגן בזמן החדירה, ובקצהו נמצאות שלוש מסילות בהן חרוזים זזים הלוך וחזור לאורך הויברטור. דבר זה מעניק ייחודיות וחדשנות לויברטור ולתעשיית אביזרי המין. ה-Rabbit Trez Chic מגיע עם 7 מהירויות רטט שונות שניתן לשלוט בהן בקלות ונוחות באמצעות כפתור התפעול הנמצא בבסיסו. הויברטור נטען באמצעות כבל USB וניתן לשימוש גם במים.

בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שמבוססים על מים כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה. לפני השימוש הראשון, יש לטעון את המוצר למשך 3 שעות כדי לקבל טעינה מקסימלית. לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור במים נקיים וסבון קל ואפשר גם להשתמש בחומר ניקוי המיועד למוצרי מין. לאחר הניקוי, יש להשאיר את הויברטור להתייבש לפני שהוא מוחזר לאריזה.
כתבתי למאמר הבא:

כאשר מדובר בשדרוג החוויה המינית, מוצרים כמו ויברטור סיליקון היפואלרגני של המותג Vibe Cotour מבית Seven Creations הם הבחירה המושלמת. המותג הידוע בעיצוב ובאיכות המוצרים שלו מציע אביזרי מין יוקרתיים ואיכותיים, וויברטור הסיליקון היפואלרגני הינו מוצר חדשני וייחודי במינו.

הויברטור עוצב במיוחד לנשים שרוצות להגיע לעינוג מירבי בזמן החדירה. המוצר מצויד במאלץ אורגזמה שמסייע בהנאה ודגדוג בזמן השימוש. בקצה הויברטור נמצאים שלושה מסילות בהן חרוזים זזים הלוך וחזור, ואינם מסתובבים כמו רוב הויברטורים הפנינים. זה נותן לו ייחודיות וחדשנות בעולם הויברטורים ובתעשיית אביזרי המין.

הויברטור מגיע עם 7 מהירויות רטט שונות שניתן לשלוט בהן בקלות ונוחות על ידי כפתור התפעול הנמצא בבסיס הויברטור. הוא נטען באמצעות כבל USB המצורף לערכה, וכך ניתן להשתמש בו גם במקלחת או באמבטיה.

כאשר מדובר בשימוש ובאחזקת הויברטור, יש לקחת בחשבון כמה נקודות חשובות. כדי להבטיח הנאה מקסימלית ולהגביר את התחושה, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שמיוצרים על בסיס מים. כמו כן, לפני השימוש הראשוני, יש לטעון את הויברטור במשך כ-3 שעות כדי לקבל טעינה מקסימלית.

לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור במים נקיים ולהשתמש בקצת סבון או חומר ניקוי מיוחד למוצרים מיניים. יש להשתזף את הויברטור היטב ולהניחו להתייבש לפני החזרתו לאריזה.

הויברטור סיליקון היפואלרגני הייחודי של Vibe Cotour מבית Seven Creations הוא הבחירה המושלמת לנשים שרוצות לשדרג ולהעניק לעצמן חוויה מינית מושלמת. הייחודיות והחדשנות שבו מספקות חוויה שונה לחלוטין מהרגיל, והאיכות הגבוהה של המוצר מבטיחה שתיהנו ממנו לאורך זמן.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור יוקרתי וייחודי מחרוזים – Vibe Cotoure rabbit Tres Chic”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן