מידע נוסף

מותג:Pipe Dream

קוטר מירבי:כ-5 ס"מ

אורך חדירה:כ-14 ס"מ

אורך הדילדו:16.5 ס"מ

עשוי מ:דילדו מ- PVC רתמה מניילון עבודת יד

אביזר:סטרפ און עם דילדו

449.00

סט רתמת גוף סטרפ און ודילדו בגודל 19 ס"מ מבית יצרנית אביזרי המין האמריקאית Pipedream.

תיאור

סט רתמת סטרפ און מבית המותג האמריקאי Pipedream הוא סט רתמה עשוי מרצועות ניילון ודילדו PVC איכותי. הסט מיועד לשימוש על ידי זוגות לסביות או נשים המעוניינות לחדור לגבר. הרתמה זו מתאימה לשימוש עם רוב סוגי הדילדואים, ובמיוחד מתאימה למתחילות שמחפשות דילדו קטן ודק. היא מתאימה לנשים עם היקף מותניים של עד 132 ס"מ. יחד עם הרתמה מגיעה סט של 3 טבעות סיליקון שיכולות להתאים לכל דילדו בשוק, אם תרצו לשנות את הגודל.

לשמירה על הרתמה זו ושימוש תקין, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים בזמן השימוש. כדי לשמור על ניקיון הרתמה, יש לשטוף אותה היטב במים וסבון או חומר ניקוי ייעודי לאחר השימוש, ולהתיר להתייבש לפני החזרתה לאריזה.
מידע נוסף:
הסט רתמת סטרפ און הוא פתרון מושלם לזוגות לסביות או לנשים המעוניינות לחדור לגבר. הוא עשוי מרצועות ניילון בצירוף דילדו איכותי העשוי PVC של המותג האמריקאי Pipedream.

הסט כולל סטרפ און ושלוש טבעות סיליקון, המאפשרות להתאים את הדילדו לכל גודל וגודל של דילדו נוסף. הסטרפ און מתאים לרוב סוגי הדילדואים, אך בזכות הדילדו הקטן והדק, הוא מותאם במיוחד למתחילות שמחפשות דילדו קטן ודק.

הרתמת סטרפ מתאימה לרוב הנשים ומתאימה לנשים עם היקף מותניים של עד 132 ס"מ.

אחזקה ושימוש:
1) מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים במהלך השימוש כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה.
2) לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הדילדו במים ומעט סבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי. לאחר מכן, יש להניח לדילדו להתייבש לפני החזרתו לאריזה.

תהנה מחווית השימוש בסט רתמת סטרפ און המותאם במיוחד לצרכים שלך ותיהנה מהנאה מרתקת ומהפתעות מהנות!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סט רתמת גוף סטרפאון ודילדו 19 ס"מ Pipedream – Dillio”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן