מידע נוסף

מותג:Pipe Dream

אביזר:סטרפ און עם דילדו

עשוי מ:דילדו מ- PVC רתמה מניילון עבודת יד

אורך הדילדו:19 ס"מ

אורך חדירה:כ-17 ס"מ

קוטר מירבי:כ-5 ס"מ

449.00

סטרפ און ודילדו בגודל 19 ס"מ מבית יצרנית אביזרי המין האמריקאית Pipedream.

המלאי אזל

תיאור

סט רתמת סטרפ און הוא מוצר ייחודי המתאים לשימוש על ידי זוגות לסביות או נשים המעוניינות לחדור לגבר. הסט מורכב מרתמת סטרפ און ודילדו איכותי.

הרתמה עשויה מרצועות ניילון בצירוף דילדו העשוי PVC של המותג האמריקאי Pipedream. הסט מתאים לרוב סוגי הדילדואים, אך בזכות הדילדו הקטן והדק, הוא מתאים במיוחד למתחילות אשר רוצות דילדו שאינו גדול ואינו עבה. הרתמה מתאימה לרוב הנשים ומתאימה לנשים עד היקף מותניים של 132 ס"מ.

בנוסף, הרתמה מגיעה עם סט של 3 טבעות סיליקון המתאימות לכל הדילדואים הקיימים בשוק, כך שניתן לגוון עם דילדו בגודל אחר.

לשמירה על הרתמה, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים במהלך השימוש. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הדילדו באמצעות מים ומעט סבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי. לאחר מכן, יש להניח לדילדו להתייבש לפני החזרתו לאריזה.

הסט רתמת סטרפ און של המותג Pipedream הוא פתרון מושלם לזוגות לסביות או נשים המעוניינות לחדור לגבר. הסט מכיל רתמת סטרפ און עשויה מרצועות ניילון עבודת יד ודילדו איכותי העשוי PVC.

הרתמה מתאימה לרוב סוגי הדילדואים בשוק, אך בזכות הדילדו הקטן והדק, היא מתאימה במיוחד למתחילות אשר מחפשות דילדו שאינו גדול ואינו עבה. בנוסף, היא מתאימה לנשים עד היקף מותניים של 132 ס"מ.

בנוסף לרתמה עצמה, הסט מגיע עם סט של 3 טבעות סיליקון המתאימות לכל הדילדואים הקיימים בשוק. כך תוכלו לשנות ולגוון בגודל הדילדו לפי הצורך וההעדפה האישית שלכם.

כדי לשמור על איכות המוצר ולהבטיח שימוש בטוח, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים במהלך השימוש. זה יסייע להגיע להנאה מרבית ולהעצים את התחושה. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הדילדו במים וסבון או בחומר ניקוי ייעודי. לאחר השטיפה, הניחו את הדילדו להתייבש לפני החזרתו לאריזה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סט רתמת גוף סטרפ און ודילדו 19 ס"מ Pipedream – Dillio”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן