סט רתמת סטרפאון ודילדו שקוף 13 ס"מ Invisible Hunter

מידע נוסף

אביזר:סטרפ און עם דילדו

מותג:Excellent Power

קוטר מירבי:כ-3.4 ס"מ

אורך חדירה:כ-11 ס"מ

אורך הדילדו:13 ס"מ

עשוי מ:דילדו מ- pvc שקוף קריסטל

299.00

סט רתמת גוף סטרפ און ודילדו איכותי בגודל 13 ס"מ מבית יצרנית אביזרי המין Excellent Power

תיאור

רתמת סטרפ און ודילדו איכותי של המותג המוביל Excellent Power המומלץ לשימוש על ידי זוגות לסביות או נשים המעוניינות לחדור לגבר או לבת הזוג. דגם ה- Invisible Hunter הינו מסדרת ה- Ultra Clear ונחשב לסטרפ און מהנוחים בעולם. הוא מצויד ברצועות רחבות מתכווננות במיוחד המתאימות למקוטר של 63 ס"מ ועד קוטר גוף של 132 ס"מ ומספקות תמיכה נוספת. הדילדו המצורף הינו מסדרת הדילדו השקוף באורך של כ-13 ס"מ ובאורך חדירה של כ-11 ס"מ ובקוטר של כ-3.4 ס"מ. מומלץ לשימוש על ידי זוגות לסביות או נשים המעוניינות לחדור לגבר או לבת הזוג ומצויד בטבעת מתכת עמידה במיוחד המתאימה לרוב סוגי הדילדואים.

ניתן למצוא את הסטרפ-און באתר באותה רמה של רתמה ובמבחר גדלים של דילדו שקוף.

לגבי אחזקה ושימוש, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בזמן השימוש במוצרי המין כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה ככל שניתן. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הדילדו באמצעות מים ומעט סבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי.
3) יש לשטוף היטב גם את הרתמת הסטרפ און באותה דרך עם מים וסבון או חומר ניקוי ייעודי. כדי לשמור על הרתמה נקייה וחדשה לאורך זמן, מומלץ לנקות אותה לפני ואחרי כל שימוש.

4) ניתן לשטוף את הדילדו והרתמת הסטרפ און במים חמים וסבון עדין, ולאחר מכן לשטוף היטב עם מים נקיים.

5) מומלץ לא להשתמש בחומרים כימיים או חטיבים חזקים על הדילדו והרתמת הסטרפ און, כך שיש להימנע משימוש במנועי רכב או בכימיקלים חזקים לניקוי.

6) יש לאחסן את הדילדו והרתמת הסטרפ און במקום יבש ומוסתר מאור ישיר כדי למנוע פגיעה בחומרי הסיכה ובגוף המכשיר.

7) מומלץ לבדוק את הדילדו והרתמת הסטרפ און לקרוב לפני כל שימוש כדי לוודא שאין חלודות או נזקים שעשויים לפגוע בשימוש נוסף.

8) במידה ונמצאו חלודות או נזקים בדילדו או ברתמת הסטרפ און, מומלץ להחליף אותם על מנת לשמור על בטיחות השימוש והתענוג.

בסופו של דבר, עם תחזוקה ושימור נכונים, הסטרפ און ודילדו האיכותיים של Excellent Power יספקו חוויה נוספת ומרגשת בחדירה לגבר או לבת הזוג. כדי לרכוש אותם ולמצוא את מבחר הדילדואים השקופים, מומלץ לבקר באתר שלנו.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סט רתמת סטרפאון ודילדו שקוף 13 ס"מ Invisible Hunter”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן