מידע נוסף

אביזר:סטרפ און עם דילדו

מותג:Excellent Power

קוטר מירבי:כ-3.2 ס"מ

אורך חדירה:כ-13 ס"מ

אורך הדילדו:15 ס"מ

עשוי מ:דילדו מ- pvc שקוף קריסטל

299.00

סט רתמת גוף סטרפ און ודילדו שקוף בגודל 15 ס"מ מבית יצרנית אביזרי המין Excellent Power (NMC)

תיאור

סטרפ און ודילדו שקוף איכותי של המותג המוביל Excellent Power (NMC) מומלץ לשימוש על ידי זוגות לסביות או נשים המעוניינות לחדור לגבר או לבת הזוג. הדגם ה- Invisible Hunter מסדרת ה- Ultra Clear מציע נוחות מרבית עם רצועות רחבות מתכווננות במיוחד, התומכות בקוטר של 63 ס"מ ועד קוטר גוף של 132 ס"מ. הדילדו המצורף באורך של כ-18 ס"מ ובאורך חדירה של כ-15 ס"מ ובקוטר של כ-3.5 ס"מ. סטרפ און זה מצויד בטבעת מתכת עמידה במיוחד שמתאימה לרוב סוגי הדילדואים. ניתן למצוא את הסטרפ-און באתר שלנו במבחר גדלים של דילדו שקוף.

בזמן השימוש במוצרי המין, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הדילדו באמצעות מים ומעט סבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי. לאחר מכן, יש להניח לדילדו להתייבש לפני החזרתו לאריזה.
אני רוצה להוסיף שניתן לרכוש את הסטרפ-און באותה רמה של רתמה ובמבחר גדלים של דילדו שקוף. כדי לשמור על הסטרפ-און ולהאריך את חייו המוצר, מומלץ לעקוב אחרי ההוראות הבאות לאחזקה ושימוש:

1. בזמן השימוש במוצרי המין, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים. כך תוכלו להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן.

2. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הדילדו באמצעות מים ומעט סבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי. ניתן להשתמש בפילוסופיה טבעית ולא מזיקה לחיטוי וניקוי הסטרפ-און. לאחר מכן, יש להניח לדילדו להתייבש בטרם החזרתו לאריזה.

עם השימוש התקופתי והתחזוקה המסודרת של הסטרפ-און, תוכלו להבטיח שימוש ממושך ונוח על ידי הזוג שלכם. אל תשכחו גם לבדוק את תאריך התפוגה של הסטרפ-און לפני כל שימוש ולהחליף אותו במידת הצורך.

נשמח לעזור בכל שאלה או ייעוץ נוסף שיהיה לכם בנושא הסטרפ-און השקוף שלנו.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סט רתמת סטרפאון ודילדו 15 ס"מ Invisible Hunter”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן