מידע נוסף

אביזר:סטרפ און עם דילדו

מותג:Excellent Power

קוטר מירבי:כ-3.4 ס"מ

אורך חדירה:כ-17 ס"מ

אורך הדילדו:20 ס"מ

עשוי מ:דילדו מ- pvc שקוף קריסטל

299.00

סט רתמת גוף סטרפ און ודילדו בגודל 20 ס"מ מבית יצרנית אביזרי המין Excellent Power (NMC).

תיאור

רתמת סטרפ און ודילדו איכותי של המותג המוביל Excellent Power (NMC) מומלץ לשימוש על ידי זוגות לסביות או נשים המעוניינות לחדור לגבר או לבת הזוג. דגם ה- Invisible Hunter הינו מסדרת ה- Ultra Clear ומוכר כסטרפ און מהנוחים ביותר בשוק. הרצועות הרחבות נמצאות במקוטר של 60 ס"מ ועד קוטר גוף של 157 ס"מ ומספקות תמיכה נוספת. הדילדו המצורף באורך של כ-20 ס"מ ובאורך חדירה של כ-17 ס"מ ובקוטר של כ-3.4 ס"מ מתאים לשימוש על ידי זוגות לסביות או נשים המעוניינות לחדור לגבר או לבת הזוג. הסטרפ און מצויד בטבעת מתכת עמידה במיוחד המתאימה לרוב סוגי הדילדואים. ניתן למצוא את הסטרפ-און באתר החברה במגוון גדלים של דילדו שקוף.

בנוגע לאחזקה ושימוש, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה מבוססי מים במהלך השימוש כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הדילדו במים וסבון או בחומר ניקוי ייעודי.
מאמר: סטרפ און ודילדו – המוצר המושלם עבור זוגות לסביות או נשים המעוניינות לחדור לגבר או לבת הזוג

רתמת סטרפ און ודילדו איכותית של המותג המוביל Excellent Power (NMC) היא המוצר המומלץ ביותר עבור זוגות לסביות או נשים המעוניינות לחדור לגבר או לבת הזוג. דגם ה- Invisible Hunter מסדרת ה- Ultra Clear הוא סטרפ און מהנוחים ביותר בעולם, וזאת בזכות רצועות רחבות מתכווננות במיוחד שתומכות בצורה יעילה במקוטר של 60 ס"מ ועד קוטר גוף של 157 ס"מ. הסטרפ און מספק תמיכה נוספת ונוחות מרבית במהלך השימוש.

הדילדו המצורף מסדרת הדילדו השקוף באורך של כ-20 ס"מ ובאורך חדירה של כ-17 ס"מ ובקוטר של כ-3.4 ס"מ. הסטרפ און המומלץ עבור זוגות לסביות או נשים המעוניינות לחדור לגבר או לבת הזוג, מצויד בטבעת מתכת עמידה במיוחד שמתאימה לרוב סוגי הדילדואים.

באתר שלנו, תוכלו למצוא את הסטרפ-און באותה רמה של רתמה ובמבחר גדלים של דילדו שקוף. אנו מתחייבים לאיכות המוצרים שלנו ולציפיות של הלקוחות שלנו.

כדי להבטיח את השימוש הטוב ביותר במוצרי המין, מומלץ בחום להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים. זה יסייע לך להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה כמה שניתן. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הדילדו באמצעות מים ומעט סבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי.

אנו מזמינים אתכם לבדוק את התצוגה המלאה של הסטרפ-אונים והדילדואים השקופים שלנו באתר שלנו. תגלו את המוצרים המושלמים עבורכם ותיהנו מחווית מין מדהימה ומרגשת!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סט רתמת סטרפאון ודילדו שקוף באורך 20 ס"מ Invisible Hunter”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן