מאריך לאיבר המין אנדרו פינס פרמיום המקורי – Andropenis Androextender

מידע נוסף

חברה:Andropenis

אביזר:מאריך איבר לגבר Andropenis פרמיום

עמידות במים:עמיד במים

699.00

מאריך איבר לגבר המקורי מבית Andro Penis העולמית.

תיאור

"אנדרו פינס – המכשיר המתקדם להגדלת הפין"

עם המכשיר המקורי של האנדרו פינס לא דרוש הרבה כדי לעמוד בסטנדרטים. בעזרתו, למעלה מ-350,000 חולים מרוצים ברחבי העולם כבר נהנים מתוצאות מרשימות. אנדרופניס העולמית הפכה למכשיר הגדלת הפין הנמכר ביותר של חברת Andro Medical. מוצר זה נועד לשיפור העזרים הרפואיים לגברים ברחבי העולם הסובלים מצורת או אי שביעות רצון מגודל הפין שלהם, כמו גם החלמה כואבת שלאחר הניתוח. ובשביל להתאים את המכשיר למרבית הגולשים, אנו שמחים להציע את האנדרו פינס במהדורת הזהב.

אנדרו פינס אנדרו אקסטנדר הוא המכשיר היחידי שיכול להגדיל את איבר המין ולשמירה על התוצאות לכל החיים. התוצאות מבוססות על מחקרים קליניים שהוכיחו את ההשפעה החיובית של מתיחת הפין במשך 4.5 עד 5.0 שעות ביום, והביאו לשיפורים בעקמומיות. כל המחקרים נעשו עם ANDROPENIS ו- ANDROPEYRONIE.

ישנן כמה דרישות משתמש עבור המכשיר:
– גודל הפין חייב להיות לפחות 8 ס"מ בזקפה.
– גיל המשתמש חייב להיות בין 18 ל-65.
– הרצון שלך כמשתמש להגדיל את אורך הפין שלך הוא הגורם הכי חשוב.

המכשיר כולל את הרכיבים הבאים:
– רצועת Androcomfort®: 2 יחידות
– Androtop® Androcomfort®: 2 יחידות
– Androring®: 2 יחידות
– תקליטור הוראות ב-27 שפות לשימוש במחשב
– חוברת הוראות בשמונה שפות
– מדריך מהיר

השימוש במכשיר הוא פשוט ונוח. יש להשתמש באנדרופניס עם הפין במצב רפוי ולהשתמש בו במשך 4 עד 9 שעות ביום, עם הפסקות כאשר יש חולשה או כאב. התוצאות מתחילות להתבהר לאחר חודש וחצי של טיפול, ומתמשכות לאורך זמן. בהתחלה תבחין בעיבוי קל של איבר המין, ולאחר מכן תשיג צמיחה באורך, במיוחד במצב הרפיון ובזקפה.

המכשיר ניתן ללבישה והורדה בקלות, ונוח לשימוש בכל פעילות יומיומית כמו הליכה, ישיבה ועמידה. הוא משפר את הביטחון האישי ומספק תוצאות מרשימות לכל החיים.
המכשיר המקורי של האנדרו פינס – הגרסה הזהב של אנדרופניס העולמית

עם למעלה מ-350,000 חולים מרוצים ברחבי העולם, אנדרופניס העולמית הפכה למכשיר הגדלת הפין הנמכר ביותר של חברת Andro Medical. מוצר זה נועד לשיפור העזרים הרפואיים לגברים ברחבי העולם הסובלים מצורת או אי שביעות רצון מגודל הפין שלהם, כמו גם החלמה כואבת שלאחר הניתוח. ולשם כך, חברת Andro Medical מתרגשת להציע את האנדרו פינס במהדורת הזהב.

אנדרו פינס אנדרו אקסטנדר הוא המכשיר היחידי בעולם שיכול להגדיל את איבר המין ולשמירה על התוצאות לכל החיים. התוצאות של המכשיר מבוססות על מחקרים קליניים ונתונים רבים.

שלושה מחקרים קליניים דיווחו על השפעות של מתיחת הפין במשך 4.5 עד 5.0 שעות ביום ודיווחו על שיפורים בעקמומיות. מחקרים אלו נעשו עם ANDROPENIS ו- ANDROPEYRONIE, שהם חלק מהמערכת המתקדמת של האנדרו פינס.

כדי להיות מתאימים לשימוש במכשיר, ישנן דרישות משתמש ספציפיות. גודל הפין חייב להיות לפחות 8 ס"מ בזקפה והמשתמשים חייבים להיות בגילאי 18 עד 65. אולם, הדרישה הכי חשובה היא הרצון האישי של המשתמש להגדיל את אורך הפין שלו.

המפרט הטכני של המכשיר כולל רצועות Androcomfort®, Androtop® Androcomfort®, Androring®, תקליטור הוראות ב -27 שפות לשימוש במחשב, חוברת הוראות בשמונה שפות ומדריך מהיר. כל הרכיבים מעוצבים בקפידה ומבטיחים חוויה נוחה ואיכותית למשתמש.

ניתן להשתמש באנדרופניס עם הפין במצב רפוי ולהשתמש בו במשך 4 עד 9 שעות ביום. אם יש חולה אי נוחות, ניתן לקחת הפסקה במידת הצורך. התוצאות מתבהרות לאחר חודש וחצי של טיפול. בהתחלה, יתרגשו לראות עיבוי קל של איבר המין ובהמשך, תיכף תראו צמיחה באורך, בעיקר במצב הרפיון ולאחר מכן בזקפה.

המכשיר נוח ודיסקרטי ללבישה ולהסרה, וניתן להשתמש בו תוך כדי הליכה, ישיבה ועמידה. האנדרו פינס מספק תוצאות מרשימות ותמיכה איכותית למשתמשים ברחבי העולם.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מאריך לאיבר המין אנדרו פינס פרמיום המקורי – Andropenis Androextender”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן