שרוול מאריך עם תוספת של 5 ס"מ לאיבר המין XR Brands – 2 Inch Clear Extender Sleeve

מידע נוסף

מותג:XR Brands

אביזר:שרוול מאריך

אורך כולל:22 ס"מ

אורך חדירה:כ-16 ס"מ

קוטר פנימיכ-3 ס"מ

קוטר חיצוני:כ-5.1 ס"מ

תוספת של :5 ס"מ

צבע: שקוף

179.00

שרוול מאריך עם תוספת של 5 ס"מ לאיבר המין של חברת אביזרי המין האמריקאית XR BRANDS

תיאור

שרוול מאריך לגבר הזה יעניק לך תוספת של כ- 5 סנטימטרים שלמים של פין מוצק לחדור לבן/ת הזוג שלך! המרקם הריאליסטי, הכולל ורידים בולטים, יחד עם צורה מעוקלת מעודנת יספקו סוג חדש של עיסוי פנימי. פשוט מרח חומר סיכה על בסיס מים והתחל בחגיגה. חומר זה חסין גוף וחסר פתלטים תואם חומרי סיכה סיליקון ומים. השתמש במים חמים וסבון עדין או בניקוי צעצועים לניקוי לאחר השימוש.
במאמר זה נדבך לכתוב על שרוול מאריך לגבר, שמתקדם בתוספת של כ-5 סנטימטרים שלמים לאורך הפין. השרוול מעניק חווית פין מוצק ומרשימה, המאפשרת לגבר להעניק לבן/ת הזוג שלו חוויה מרובה חושים ומעוררת.

השרוול מצויד במרקם ריאליסטי הכולל ורידים בולטים וצורה מעוקלת מעודנת, המספקים עיסוי פנימי מדהים ומרהיב. בשימוש פשוט, יש למרוח חומר סיכה על בסיס מים ולהתחיל בחגיגה.

חומר הסיכה בשרוול זה חסין גוף וחסר פתלטים, ותואם את חומרי הסיכה המקובלים כמו סיליקון ומים. על מנת לשמור על השרוול נקי ומזון לשימוש, יש להשתמש במים חמים וסבון עדין או בניקוי צעצועים מיוחדים לניקוי לאחר השימוש.

השרוול המאריך הינו פתרון מושלם לגברים שרוצים להגביר את אורך פיןם ולהעניק לזוגם חוויה מרהיבה ומופתית. עם השרוול המתקדם זה, תוכלו ליהנות מרגעים של תשוקה ועניין משופרים, ולהעניק לזוגכם חוויה מינית עוצרת נשימה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “שרוול מאריך עם תוספת של 5 ס"מ לאיבר המין XR Brands – 2 Inch Clear Extender Sleeve”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן