מידע נוסף

אביזר:מאריך איבר לגבר

חברה:Hustler Toys (ארה

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:TPR

תוספת לאיבר:5 ס"מ

199.00

מאריך איבר לגבר מבית יצרנית אביזרי המין המובילה Hustler Toys.

תיאור

"מאריך איבר איכותי לגבר מבית יצרנית אביזרי המין האמריקאית HUSTLER. המאריך מעניק תחושה נעימה ומרגיעה גם לגברים וגם לנשים. הוא קל ונוח להלבשה והסרה, ומאפשר לשותפה שלך ליהנות מעוד 5 ס"מ מלאים בזמן החדירה. האביזר מומלץ במיוחד לגברים שאשתם מחפשת איבר גדול במיוחד לחדירה."
מאריך איבר איכותי לגבר מבית יצרנית המין האמריקאית HUSTLER. המאריך הוא אביזר מעולה שהוא מומלץ במיוחד לגברים שמעוניינים לתת עניין נוסף לחיי המין ולספק עונג גם לבת הזוג.

המאריך מעניק חוויה נעימה ומרגיעה לשני הצדדים, הוא נוח ללבישה והסרה ומאפשר לגבר להוסיף 5 ס"מ מלאים לאיברו בזמן החדירה. התחושה הטבעית והרגישה של המאריך מבטיחה חוויה מושלמת ומרגשת לשני הצדדים.

המאריך מיועד בעיקר לגברים שהנשים שלהם מחפשות תחושה של מילוי ותפיסה מלאה במהלך החדירה. הוא משפר את הסיכוי להשגת השביעות רצון ומאפשר לשני הצדדים לחוות תחושות חדשות ומרגשות במיטה.

אם אתה מחפש אביזר איכותי ונוח שישדרג את חיי המין שלך ויאפשר לבת הזוג שלך ליהנות מחוויה מושלמת, תן למאריך האיכותי של HUSTLER להיות הבחירה שלך. הוא יעניק לך ולבת הזוג עונג, תחושה מושלמת וגירוי נוסף בזמן החדירה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “שרוול מאריך איבר איכותי לגבר – תוספת 5 ס"מ”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן