שרוול מאריך ומעבה איבר איכותי לגבר – Extention Sleeve לאיבר קטן

מידע נוסף

תוספת לאיבר:3 ס"מ

אביזר:מאריך ומעבה איבר לגבר

חברה:Excellent Power

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:סייבר סקין Love Clone

160.00

מאריך ומעבה איבר לגבר המעוניין לעבות ולהגדיל את איבר מינו, מיוצר מבית יצרנית אביזרי המין המובילה Excellent Power  (NMC).

תיאור

התוסף המושלם לחווית המין – מאריך ומעבה איבר איכותי לגבר מבית יצרנית אביזרי המין Excellent Power (NMC). השרוול הנעים למגע מחומרים איכותיים מדמה בצורה מדויקת את האיבר האמיתי של הגבר ומעבה אותו בכ- 1 ס"מ. עם קלות ונוחות יש להלביש ולהסיר את השרוול, והתוסף מאפשר לבת הזוג שלך ליהנות מחווית חדירה עם איבר עבה יותר מהרגיל. מומלץ במיוחד לגברים שנשותיהם מחפשות איבר גדול יותר לחווית המין.
מאריך ומעבה איבר איכותי לגבר מבית יצרנית אביזרי המין Excellent Power (NMC) מתגאה להציג את הפתרון המושלם לגברים שמחפשים להעניק חווית חדירה מושלמת לבת הזוג שלהם.

שרוול המאריך המדהים שלנו עשוי מחומר איכותי ומדמה במדויק את איבר הגבר האמיתי. החומר המבריק והנעים למגע מספק תחושה טבעית ומרגישה ממש כמו איבר אמיתי. בנוסף, הוא מעבה את האיבר בכ- 1 ס"מ, מתן רוחב נוסף שיאפשר לבת הזוג שלך ליהנות מחוויה עוצר נשימה בזמן החדירה.

השרוול המאריך עשוי בצורה חכמה ומיוחדת כך שיהיה קל ונוח להלבשה והסרה. תחושת הנוחות שהוא מעניקה תאפשר לך להתרכז רק במה שחשוב – לתת לבת הזוג שלך את התענוג המרגש והמרהיב שהיא מחפשת.

השימוש במאריך המעולה הזה מומלץ במיוחד לגברים שהנשים שלהם מחפשות איבר גדול במיוחד לחדירה. עם השרוול המאריך של Excellent Power (NMC) תוכל להעניק לבת הזוג שלך איבר עבה יותר ולחדור אותה בצורה מלאה ומרתקת.

אל תתפשר על פחות מהטוב ביותר! השג את השרוול המאריך המדהים שלנו ותעניק לבת הזוג שלך חווית חדירה מושלמת ומרהיבה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “שרוול מאריך ומעבה איבר איכותי לגבר – Extention Sleeve לאיבר קטן”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן