160.00

שרוול סייבר סקין מאריך ומעבה איבר לגבר המעוניין באיבר גדול מבית יצרנית אביזרי המין המובילה Excellent Power (NMC).

תיאור

מאריך ומעבה איבר איכותי לגבר מבית יצרנית אביזרי המין Excellent Power (NMC). השרוול מאריך נעים למגע לגבר ולאישה ועשוי מחומר המדמה את איברו האמיתי של הגבר ומעבה אותו בכ- 1 ס"מ. השרוול קל ונוח להלבשה והסרה, ומאפשר לבת הזוג שלך ליהנות מאיבר עבה יותר בזמן החדירה. האביזר מומלץ במיוחד לגברים אשר הנשים שלהם מחפשות איבר גדול במיוחד לחדירה.
השרוול המאריך והמעבה של Excellent Power (NMC) הוא איבר איכותי לגבר שמגיע מבית יצרנית אביזרי המין. השרוול המאריך מעניק תחושה נעימה לגבר ולאישה ומעביר חווית חדירה משופרת.

השרוול עשוי מחומר המדמה את האיבר האמיתי של הגבר ומעבירו בצורה מדויקת. הוא מוסיף עובי בסדר גודל של כ- 1 ס"מ, מאפשר נוחות מרבית בעת הלבישה והסרה ומאפשר לבת הזוג ליהנות מחווית חדירה עם איבר עבה יותר.

השרוול המאריך מומלץ במיוחד לגברים שאיברן של בתם הזוג מחפשת איבר גדול יותר לחדירה. הוא מתאים לשימוש תוך שימוש בכללי הגיינה המומלצים ומגיע בגדלים שונים על מנת להתאים לצרכי המשתמש.

השרוול המאריך והמעבה של Excellent Power (NMC) מספק פתרון מצוין ומתקדם לגברים שרוצים להעניק לבת הזוג שלהם חווית חדירה משופרת ומרהיבה. יתרונותיו הניכרים והמגוונים הופכים אותו לבחירה חכמה ומומלצת לגברים שמחפשים להעניק מתנה עוצמתית ומרגשת לבת הזוג שלהם.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “שרוול מאריך ומעבה איבר איכותי לגבר – Extention Sleeve לאיבר גדול”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן