מידע נוסף

מותג:Chisa

אביזר:שרוול לגבר

אורך כולל:14.5 ס"מ

קוטר הלבשה מקסימלי:4.2 ס"מ

עשוי מ:TPE

139.00

שרוול המתלבש על איבר הגבר כקונדום ומעבה אותו או כהלבשה על איבר המין במטרה להעניק לאישה הנאה גדולה יותר בעת החדירה. השרוול עוזר להשהות את הגמירה ומתאים במיוחד לגברים הסובלים מגמירה מוקדמת.

תיאור

"השיפורים המובחנים של שרוול מאריך ומעבה את איבר המין"
בנוסף, שרוול המין מאריך את האיבר המין ומקנה לו עוצמה וגודל נוספים. זה מאפשר לגבר לחוות יישורים עוצמתיים ומרהיבים במהלך המין. השרוול מצוין גם לצורך אימון ושיפור היכולות המיניות של הגבר. בעזרתו, ניתן לבצע תרגולים ותרגולים שונים שמטרתם להעלות את הביצועים המיניים. השימוש בשרוול אינו מצריך מיומנות מיוחדת וניתן להשתמש בו בקלות ובנוחות. הוא עמיד, קל לשימוש וניתן לניקוי בקלות. בסך הכל, שרוול מאריך ומעבה את איבר המין הוא אביזר מועיל שיכול להביא לחוויות מיניות משובחות.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “שרוול רך המעבה ומאריך את איבר הגבר עם חור בקצה לשפיכת הזרע”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן