שרוול מאריך עם תוספת של כ- 4 ס"מ לאיבר המין XR Brands – 1.5 Inch Penis Enhancer

199.00

מאריך איבר לגבר מבית יצרנית אביזרי המין המובילה XR Brands

תיאור

שרוול הארכה הוא פתרון מעולה להוספת אורך ועובי לפין המוצק שלך ולחווית המין שלך ושל בן/ת הזוג שלך. השרוול מעניק כ-4 סנטימטרים של פין נוספים, מה שמאפשר חדירה עמוקה יותר וחווית מין משופרת.

המרקם הריאליסטי של השרוול כולל כדוריות וזיזים בולטים, המעניקים תחושה טבעית ומעניקים עיסוי פנימי מעולה. כל זה בשילוב עם הצורה המעודנת של השרוול, מספקים חוויה חדשה ומרעננת בעולם המין.

השרוול עשוי מחומר סיכה על בסיס מים, הוא חסין גוף וחסר פתלטים ומתאים לשימוש עם חומרי סיכה סיליקון ומים. כדי לשמור על השרוול במצב הטוב ביותר, מומלץ לנקות אותו לאחר כל שימוש. ניתן לשטוף את השרוול בעזרת סבון עדין ומים חמימים או להשתמש במגבונים ניקוי יעודיים לאביזרי מין.

בסופו של דבר, שרוול הארכה הוא פתרון מעולה למי שמעוניין להוסיף אורך ועובי לפין ולשדרג את חווית המין שלו ושל בן/ת הזוג. בלבד שתשתמשו בו בצורה נכונה ותטפלו בו בצורה תקינה, תוכלו ליהנות מחווית מין מעולה ומרגשת.
"שרוול הארכה הוא אביזר חשוב ומרתק שיכול לשפר את החוויה המינית לזוגות. בכדי להביא את התענוג לשיאו, מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים. זה יסייע להגברת ההנאה וליצירת חוויה מושלמת.

אבל לאחר השימוש, חשוב לשים דגש על תחזוקה נכונה וניקוי השרוול. כדי לשמור על השרוול נקי ומוגן, יש לטפל בו בצורה תקינה. לאחר השימוש, יש לשטוף את השרוול היטב עם סבון ומים חמימים, או להשתמש במגבוני ניקוי מיוחדים לאביזרי מין. כך ניתן להסיר את כל הרעלנים והחיידקים ולשמור על היגיינה מושלמת.

כדי להבטיח שהשרוול יחזיק זמן רב ויישאר תפקודי, יש לשמור עליו במקום יבש ומוצל בין השימושים. גם מגע עם חומרים כימיים יכול לפגוע בשרוול, לכן חשוב להימנע מהשפעתם של חומרים כאלה.

על מנת להמשיך וליהנות מהשרוול לאורך זמן, חשוב לשמור עליו בצורה תקינה ולהתחיל ולסיים את השימוש בשרוול באופן נכון. בהתחשב בנקודות הללו, ניתן ליהנות מהשרוול הארכה ולחוות חוויות חדשות ומרתקות יותר עם הבן/ת הזוג שלך."

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “שרוול מאריך עם תוספת של כ- 4 ס"מ לאיבר המין XR Brands – 1.5 Inch Penis Enhancer”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן