דילדו ריאליסטי גדול תוצרת ארה"ב צבע שחור 23 ס"מ Pipe Dream – King Cock

מידע נוסף

עמידות במים:עמיד מלאה במים

עשוי מ:PVC - Phthalate Free

קוטר מירבי:5.1 ס"מ

אורך חדירה:17.5 ס"מ

אורך כולל:22.9 ס"מ

אביזר:דילדו ענק נצמד

מותג:Pipe Dream

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

470.00

דילדו פרימיום גדול תוצרת ארה"ב מסדרת הדילדואים המצליחה בעולם King Cock של המותג המוביל Pipe Dream.

תיאור

דילדו פרימיום גדול תוצרת ארה"ב של סדרת הדילדואים הנמכרת ביותר בעולם כיום King Cock. הדילדו בעל מראה ומגע המאפשרים ליהנות מתחושה של איבר גברי בגודל לא שגרתי. בדגם ייחודי זה אורך החדירה הינו 17.5 ס"מ וקוטר של 5.1 ס"מ לחווית חדירה שאף גבר לא יכול להעניק לך. הדילדו בעל בסיס וואקום חזק במיוחד המאפשר לך להצמידו למגוון משטחים בקלות ובנוחות ומתאים לסטרפאונים איכותיים וחזקים במיוחד.

אחזקה ושימוש:
בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן.
2) לאחר השימוש יש לשטוף היטב את הדילדו באמצעות מים ומעט סבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי. לאחר מכן, יש להניח לדילדו להתייבש בטרם החזרתו לאריזה.


 
דילדו פרימיום גדול תוצרת ארה"ב של סדרת הדילדואים הנמכרת ביותר בעולם כיום King Cock. הדילדו מיועד למטרות פנאי והנאה אישית, ומציע חווית חדירה ייחודית ומרהיבה.

בעל מראה ומגע טבעיים, הדילדו מאפשר ליהנות מתחושה דומה לאיבר גברי בגודל לא שגרתי. בזכות אורך החדירה של 17.5 ס"מ וקוטר של 5.1 ס"מ, הדילדו מספק חווית חדירה שאף גבר לא יכול להעניק לך.

הדילדו עשוי מחומרים איכותיים ובטוחים לשימוש, ומגיע עם בסיס וואקום חזק במיוחד. הבסיס הוא פתרון מושלם להצמדה למגוון משטחים בקלות ובנוחות, ומתאים במיוחד לסטרפאונים איכותיים וחזקים.

כדי לשמור על הדילדו ולהבטיח את שימושו הממושך, חשוב להתחשב בכמה נקודות חשובות. בזמן השימוש, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים, כך תוכלו להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה. לאחר השימוש, מומלץ לשטוף היטב את הדילדו במים ומעט סבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי. יש להשקיע זמן וקפיצת מקלחת קטנה כדי לוודא שהדילדו נשאר נקי ומוכן לשימוש הבא.

מוצר זה מתאים לאנשים שמחפשים חווית חדירה מרהיבה ומרשימה, ומתאים גם לשימוש עם פרטנר או לשם עצמך. הוא מציע את הפתרון האידיאלי למי שמחפש קצת יותר בחוויה האינטימית שלו.

לסיכום, הדילדו פרימיום גדול תוצרת ארה"ב King Cock הוא בחירה מושלמת למי שמחפש חווית חדירה ייחודית ומרהיבה. בעל מראה ומגע טבעיים, גודל לא שגרתי ובסיס וואקום חזק, הדילדו מציע חווית חדירה שלא תשכחו. אז למה לחכות? קנו עכשיו והתחילו ליהנות!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו ריאליסטי גדול תוצרת ארה"ב צבע שחור 23 ס"מ Pipe Dream – King Cock”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן