מידע נוסף

מותג:Fun Factory

אביזר:ויברטור לחדירה

מדינה:גרמניה

מצבים לבחירה:6 מקצבי רטט + 6 עוצמות רטט

אורך כולל:23.5 ס"מ

אורך חדירה:17 ס"מ

קוטר מירבי:4.6 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמיד במים

זמן טעינה:6 - 8 שעות

זמן טעינה ראשוני:8 - 12 שעות

569.00

ויברטור סיליקון יוקרתי לחדירה מבית יצרנית אביזרי המין המובילה בגרמניה Fun Factory.

תיאור

ויברטור Big Boss מהדור החמישי והאחרון (דגם זה חזק ב-25% יותר מהדור הקודם) מבית יצרנית אביזרי המין המובילה בגרמניה Fun Factory. הויברטור עשוי סיליקון ברמה הגבוהה ביותר וגמיש במיוחד לשימוש נח במגוון תנוחות שאת אוהבת. באפשרותך לבחור מבין 6 מהירויות רטט ועוד 6 פולסים שונים של רטט המתרכזים בקצה הויברטור במטרה להעניק לך עיסוי וגירוי מקסימלי של נקודת הג'י הויברטור עמיד בפני מים ומומלץ מאוד לנשים אשר אוהבות להתפנק גם בזמן המקלחת. בקניית ויברטור מבית Fun Factory מבטיח לך איכות גרמנית השמה דגש על השימוש בחומרים האיכותיים והבריאים ביותר, שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, עיצוב אלגנטי וארגונומי לשימוש נח ומענג במיוחד.

אחזקה ושימוש:
1) בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן.
2) לאחר השימוש יש לשטוף את הויברטור באמצעות מים ומעט סבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין.

חשוב מאוד לדעת: מוצר זה מכיל סוללת ליתיום נטענת ועל מנת לשמור על תקינותו של המוצר חובה לבצע טעינה והפעלה למוצר לפחות אחת לחודש.

כל המוצרים המכילים סוללת ליתיום מכל החברות בעולם נדרשות לעשות פעולה זו על מנת לשמור על תקינותו של המוצר.

[תמונה של פאן פקטורי]
הויברטור Big Boss מהדור החמישי והאחרון מבית Fun Factory הוא אביזר מין ברמה הגבוהה ביותר. עשוי סיליקון איכותי וגמיש, הויברטור מספק חווית נעימות ומרגיעה במיוחד.

הויברטור מצויד ב-6 מהירויות רטט שונות ו-6 פולסים של רטט, המתרכזים בקצה הויברטור על מנת להעניק עיסוי מקסימלי לנקודת הג'י שלך. בנוסף, הויברטור עמיד במים, כך שניתן להנות ממנו גם במהלך המקלחת.

ברגע שאת מבחרת לרכוש את הויברטור מבית Fun Factory, את מובטחת על איכות גרמנית בראש ובראשונה. המוצרים של Fun Factory נעשים בשימוש בחומרים איכותיים ובריאים, בטכנולוגיה המתקדמת ביותר ועם עיצוב אלגנטי וארגונומי.

מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים במהלך השימוש בויברטור. ניתן לשטוף את הויברטור לאחר השימוש במים וסבון או חומר ניקוי מיוחד לאביזרי מין.

חשוב לציין שהויברטור מכיל סוללת ליתיום נטענת. על מנת לשמור על תקינותו של המוצר, מומלץ לבצע טעינה והפעלה לפחות פעם בחודש. יש לציין שכל המוצרים המכילים סוללת ליתיום נדרשות לביצוע פעולה זו על מנת לשמור על תקינותם.

בקניית הויברטור Big Boss מבית Fun Factory, את מבטיחה לעצמך חוויה מרהיבה ונעימה שתעניק לך הנאה מרבית ותחזק את התחושה שלך. כך שאל תתפשרי על איכות ונוחות, ובחרי במוצר שישפר את החוויה המינית שלך.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור ביג בוס דור 5 פאן פקטורי Fun Factory – Big Boss 5th”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן